30.06.2010 г., 14:18 ч.

Основополагаща мисъл на Порфирий Иванов 

  Есета
1160 0 0
1 мин за четене

Основополагаща мисъл на Порфирий Иванов

 

Порфирий Корнеевич Иванов е разработил система за природно закаляване и за практическо постигане на здраве и самочувствие. Основната идея в тази система е: ТРУД И ПРАКТИКА. ИДЕЯТА, ЧЕ ПРЕТЪРПЯВАНЕТО НА ВРЕМЕННИ НЕУДОБСТВА И НЕПРИЯТНОСТИ В ИМЕТО НА ЗДРАВЕТО Е ЕДНА НЕИЗБЕЖНОСТ ПРИ ПРИРОДНОТО ВЪЗПИТАНИЕ, КАКТО И ПРИ ДУШЕВНИЯ И ДУХОВЕН ПРОСПЕРИТЕТ.

 

Предлагам на вниманието на читателя една кратка, но съдържателна мисъл на учителя Иванов в указания смисъл.

***

 

“За да се победи всяко заболяване трябва да се прави такова нещо, което ДА Е СТРАШНО И ЛОШО, ИЛИ СТУДЕНО И ЛОШО. А ние такива неща не обичаме и не желаем да виждаме, смятаме за себе си, че в ХУБАВОТО И ТОПЛОТО ТРЯБВА ДА ПРЕБИВАВАМЕ.

Съветът на Иванов е: СТУДЕНОТО И  ХУБАВОТО, ТОПЛОТО И ЛОШОТО – ВСИЧКО ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ПРИЕМЕ И ОБИЧА И ЧОВЕК НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ ПОДЛОЖЕН НА НИКАКВИ БОЛЕСТИ”

**

Това е своеобразен коментар на самият Порфирий Корнеевич Иванов към неговата система, която включва ОБЛИВАНЕ СЪС СТУДЕНА ВОДА И ПРЕЗ ЗИМАТА, ХОДЕНЕ БОС, ЕДИН ИЛИ НЯКОЛКО ДЕНА ВЪЗДЪРЖАНИЕ ОТ ХРАНА, и т.н.  От тези и други конкретни действия, които изискват устрем и воля, следват СЛАВНИ ПРЕЖИВЯВАНИЯ - НА СВЕЖЕСТ, МЛАДОСТ, РОМАНТИКА, БОДРОСТ И ЗДРАВЕ. Аз ви уверявам в това.

 

http://velko.org/gorosvet/images/4/48/01_Pravilata_na_UPKI_%277.doc

 

Румен - Лесничея                               23.04.2012 г.                                

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??