18.10.2011 г., 11:20 ч.

Предназначението на мъжа и на жената 

  Есета » Социални
2111 0 0
3 мин за четене

Предназначението на мъжа и на жената

 

Мъжът и жената имат, както е известно, различия, противоположност и допълнителност тотално във всичко. Това са два погледа от различни гледни точки. Тук ще се опитам да отговоря на въпроса какво е ОСНОВНОТО им различие, особените им предимства и незаменимост – на МЪЖА и на ЖЕНАТА.

 

Мъжът – това е РАЗУМЪТ, разумният умствен принцип и подход към света. Мъжът първо дълго мисли и после действа, той се старае да види някакъв смисъл в това, което прави, и то далечен смисъл, така че с едно обяснение да отговори на много въпроси. Той се опитва да се задълбочава в нещата. Той не намира смисъл в действията си, освен ако не действа или строгата необходимост и неизбежност, произтичаща от биологичното съществуване, или пък ако действа в него любовта – жената го обуславя. Тя му създава приятно или не много приятно напрежение, като му напомня или за своята женска природа, което действа вдъхновяващо на базата на еротиката и любовта, или пък му напомня за неговия дълг към деца и материални условия, или просто му напомня за задълженията му. И той, ако държи на жената и света, който строи с нея, се съобразява и действа. Тя го мотивира за ЗЕМЕН живот и го сваля на земята от висините на неговите понякога абстрактни умствени устремления!

 

Жената – това са ЧУВСТВАТА, тя вижда света като ПОЛЕ от чувства, и затова целият ù устрем е към устройството на света - на пространството. Но това пространство е неопределено за нея, ако няма дом и деца, работа или въобще материална кауза... Мъжът ù дава идейно виждане, определеност в нейния свят. Той ù дава една или няколко идеи, с които жената живее и това често пъти ù е достатъчно, защото множеството ù чувства ù дават непрестанен устрем за устройството на света около нея. Нея я движи СЪЩО любовта и именно тя ù влияе да приеме или отхвърли съответни идеи и виждания. Та значи, както жената въвежда мъжа във ФИЗИЧЕСКИЯ свят с необходимостта той да го преобразува, точно така мъжът дава на жената ИДЕЙНОТО основание, за да мисли и действа жената, освен с идеята за устройството на света, още и да вижда смисъла на това устройство! А смисълът е пак любовта, но реализираната любов – един КРАСИВ свят!!

 

Жената чрез КОСМИТЕ на косата си1 осъзнава света ДИРЕКТНО и го осмисля от гледна точка на преобразуването му и то само по практически, материални съображения; мъжът пък вкарва света първо в УМА СИ, обмисля неговото предназначение и го преобразува само под влиянието на жената. Жената е СТРАТЕГЪТ на света, мъжът – изпълнителят, но и той става стратег само благодарение ЗЕМНАТА мотивировка, магнетизма на чувствата, които му налага женското присъствие.

 

Истински действено е ВЪТРЕШНОТО присъствие на жената в съзнанието на мъжа, но реално присъствие, което произтича не от фантазията на мъжа, а от благоволението на жената, която го обича, цени или е просто благосклонна заради неговите добри прояви и качества - така мъжа и жената се обединяват и творят заедно...

 

За да се живее творчески, осмислено, красиво, резултатно, винаги е необходимо ОБЕДИНЕНИЕ на мъжа или жената. И основно значение ТУК има перманентно протичащото и никога не прекратяващо се ЕРОТИЧНО насищане...

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=250393

 

край

 

Румен - Лесничея                                     13.X.2011 г.

 

чрез КОСМИТЕ на косата си1

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=201330

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??