22.09.2013 г., 21:49 ч.

Пробуждането е само 

  Есета » Лични
1551 0 5
4 мин за четене

Пробуждането е само

 

 

 

 Има някакъв особен чар да се будиш сам сутрин.

 Подгонваш сънищата си, отваряйки леко очи.

 Малките прашинки, танцуващи в пожара на изгрева те хипнотизират и издълбават усмивка на лицето ти.

 Ставаш и поглеждаш през рамо.

 Една завивка, две възглавници. Твоята... и другата твоя...

 Усмивката става леко тъжна!

 Протягаш ръце назад и по-скоро усещаш, отколкото чуваш как прешлените ти един по един се наместват.

 Все още бос, подритваш чашата, останала на пода от вечерта.   Лошият вкус в устата грам не те притеснява днес...

 Изчезнал по време на акция! Не можеш да си спомниш къде си оставил телефона. Звъниш си... Преораваш леглото.

 Еврика!

 Жертвите вече са направени и са станали абсолютно ненужни.  Безскрупулно усилваш музиката.

 С тежки стъпки тръгваш към кухнята. Звук от дращене, съпътства почесването на дланта в брадата.

 Ледените плочки откровено те връщат в реалността.

 Кафето – старомодно, в джезве – горчиво!

 На хоризонта - дрипави, тлеещи облаци, закачливо прегръщат слънцето.

 Фамилиарно лично, отражението в стъклото ти признава уморени, но ясни очи.

 Ароматът на кафе разбулва мъглата от мечти и спомени...

 Да!

 Има, има някаква лека, особена болка, когато се будиш сам сутрин...

 

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И в пряк и преносен смисъл е само.
  • Добро утро
  • Тук съм, но не ми се коментира! Ти нямаш нужда! Така ти е кеф.
  • Да, има самота...Поздравявам те харесва ми начина ти на писане!
  • Ако махнеш втората възглавница, със сигурност ще се почувстваш по-добре.От опит ти казвам, че оставяйки втората възглавница на мястото, което преди е било нечие друго, ще продължиш да се усмихваш леко тъжно още дълго време. Освен ако това не ти носи някакво мазохистично удоволствие, като при мен
Предложения
: ??:??