12.10.2008 г., 22:30 ч.

Сбогом... На себе си. 

  Есета » Други
1631 0 1
1 мин за четене

Толкова време мина от тогава, а така не искам да спирам там, където нощем се връщам.

Търся щастието си в изпразнени души и в миналото, но чувствам, че потъвам все повече и повече, и последното нещо, което виждам, е мъката, отекваща като гръм...   И разбира се, оставам чувстваща и виждаща всичко, без упойка, без сълзи.

Когато  остана сама, си мечтая този ден да не идва никога. Мечтая за дете и мъж... но падам надолу... Спомените се трошат и единственото, което ми остава, е малката черна стая в сегашното... недостижимо време.

Времето минава... всичко се сменя... а аз не раста, аз оставам винаги това, което никога не успях да бъда.

Бягам  и се крия от това, което ме плаши и се чувствам толкова неважна за никого и не знам коя съм всъщност... Но къде ще отида,  когато няма никой, който да запази спомена за мен? Не мога да избягам, не мога да се скрия?

 Когато погледнеш в очите ми, виждаш силното момиче от приказките и от малките сериали, но аз се губя в себе си и не знам къде отивам... и греша, избягвам истината и се превръщам в твоите големи страхове, вече не съм всеки за теб...

Самотни светове  кръжат над мен и се чувствам като огън - изпепелявам сърцевината им... Обръщам се настрани и продължавам да съм сама... Затварям очи на мъртъвци и за всичкото това време не се научих да обичам...

Не искам да пропускам нищо... Не искам да липсвам  и да заспивам с мисли за някого... искам просто да падам...

Знам, че трябва да бъда някаква... но помня всичко, всичко,  в което не можах да вярвам. И никога не казах сбогом... На приятели, на светове... На себе си...

 

© Надя Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ще ти кажа нещо. Имаш силен талант и, разбира се, си самотна. Но това е временно и бих добавил нормално за тази възраст /самотата и тъгата, а не таланта/, защото сега се оформя ценностната система на човек. При теб вече това се е случило и всичко хубаво тепърва предстои, въпреки че творческата натура никога не може да бъде доволна от постигнатото. Нещата ти, въпреки кратки, са зряли, вълнуващи и завършени, а това е най-важното. Има един разказ на Елена Алексиева "Човекът в другага стая" от книгата и "Читателска група 31" , също и романът "Синята стълба", които е добре да прочетеш. Имам усещането, че по дух и характер се доближаваш до Елена, а тя в момента е най-добрата.
Предложения
: ??:??