17.08.2018 г., 11:06 ч.

Съществува ли любовта на живота ти? 

  Есета
1013 5 4
3 мин за четене

          Някои хора твърде много премислят. Вместо да действат, изчакват да изтече живота им. Сякаш вярват, че някой ще дойде след това да им сипе живот отново. Сервитьорката ще попита учтиво дали биха искали нещо за пиене и те ще изчакат живота търпеливо. А може би животът е някой дракон. Или пък жена. Понякога хората са толкова изгубени, че не знаят какво искат.

               Любовта на живота съществува и е много добра с нас, ако ѝ даваме добрина. Срещата с нея ни дава втори живот. Но всички ние понякога сякаш забравяме, че ние сме любовта на живота за един човек на тази земя.

               Аз срещнах любовта на живота. Щастието и топлината няма как да измериш с някакъв апарат, но аз я усетих. Топлинката в сърцето ми... усещаш топлинката в сърцето си само когато някой те обича. Ако това е любовта на живота ти я усещаш по особено топъл начин. Щастието, което сте споделяли, не може да се сравни с нищо друго. Вълнение, притеснение и спокойствие - душата ми танцува. Умът ми се превръща не в сборище на мисли, а в сборище на нотни листове с все нови песни от вълнение, притеснение, спокойствие... Всяка дума, всеки образ в мен оглеждайки се в любовта добиват ново значение. Странните неща вече не ме объркват, а ме правят щастлива. В очите ѝ виждам себе си. Те да ме обичат - това е необходимост за мен. Да гледаш в очите любовта на живота си е много особено чувство. Те те виждат и ти ги виждаш, те се смеят и ти се смееш, те плачат и ти плачеш, те са най-красивите очи за теб и просто го знаеш, защото без тях си нищо и никой, ако те не те виждат ти не съществуваш, ако те знаят за теб и любовта ти едно гласче вътре в теб весело си тананика.

               Любовта ме прави по-добра. Има един човек, с когото искам да споделя живота си. Да се радваме на своите успехи и да си помагаме да бъдем по-добри. Да превръщаме в приказка дните си. Да се учим заедно. Чувствам се вдъхновена. Искам да рисувам, да пиша и да уча математика, да свиря на пиано и да изследвам света, да пея и да се уча да танцувам, да се смея и да сънувам красиви сънища - това са мои желания и реалност откакто се помня. Но вече има една увереност в мен, която ме кара да вярвам, че мога да постигна всичко. Влюбвам се от името на двама ни. Няма да лъжа. Влюбвам се често - веднъж от свое име и веднъж от негово име. Вярвам, че любовта е единствена и съм я срещнала. Знам, че единствено тя може да ме направи по-добра. Благодарна съм, че съдбата ме срещна с единствения възможен точен човек за мен - този, с когото сме свързани и свободни едновременно - този, който е винаги с мен.

               Ти си любовта на живота за един човек на този свят. Любовта на живота е една-единствена. Някои хора са убедени, че трябва да пробват, да проверят. Но един поглед, няколко разменени думи за мен бяха достатъчни, за да ме убедят, че гледам човека, с когото ще остана до края на живота си. Обичам много хора, но... тази любов е различна. Вярата е единственото, което ти трябва. Дните предлагат все нови приключения или монотонност и единствено вярата дава сили. Да бъдеш ли най-съвършения човек, да не бъдеш ли? Всеки човек е любовта на живота за някого и е красиво да мечтае за своята половинка и да дава най-доброто от себе си. Да преследваш и да обичаш не е едно и също нещо. Любовта на живота не е крайна цел и дестинация, а необходимост и прераждане, докосване и усмивка. Семейството е дом за любовта, не затвор за копнежи. На всеки е писано да бъде семейството на един човек, неговите криле и неговата опора, неговата мъка и неговата радост, да предложи при себе си местенце за надеждите и мечтите на своя човек.

               Съществува ли любовта на живота ти? Любов, живот... Животът е любов, любовта е живот. 

© Йоана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Звучи наивно...!!!
    "Чувствам се вдъхновена. Искам да рисувам, да пиша и да уча математика, да свиря на пиано и да изследвам света, да пея и да се уча да танцувам, да се смея и да сънувам красиви сънища - това са мои желания и реалност откакто се помня."
  • "Семейството е дом за любовта, не затвор за копнежи."
    Хубаво! Поздрави!
  • Ами да! И аз със Младен! По-добре няма как да го кажа! Благодаря!
  • На въпроса от заглавието си позволявам да дам еднозначен отговор. Да - любовта на нашия живот винаги съществува. И може ли да се твърди обратното, когато вече си я срещнал от плът и кръв и си се убедил с очите и с душата си, че друга не е имало преди нея и няма да има след нея. Срещнеш ли веднъж такава любов, повече не можеш да бъдеш човека преди срещата с нея. И искаш да дадеш на другия всичко, защото той е вече живота ти. Без него твоят живот губи всякакъв смисъл, колкото и банално да прозвучи това на някого, който не е обичал истински. Споделям написаното от Лимеруна:

    "Любовта на живота съществува и е много добра с нас, ако ѝ даваме добрина. Срещата с нея ни дава втори живот."..."Животът е любов, любовта е живот."

    И дай боже да се научим да станем достойни за такава любов, защото тя е, което още древните са нарекли "дар божий"! Поздравление за прекрасното есе, Лимеруна! Липсваха ми творбите ти.
Предложения
: ??:??