6.01.2012 г., 10:02 ч.

Той... 

  Есета » Лични
1642 0 5
3 мин за четене

Едно момче...

Веднъж получило шанс... да стане Мъж.

Всичко, за което бе чувал, ставало реалност...

Отначало бил стеснителен и страхлив, да не загуби любовта на жената до себе си...

Кратък период и не след дълго се отдал на други, непознати жени, които дори не искал да вижда след това...

Изгубвал се...

Искал да показва сила и мощ с парите, които имал...

Но те са просто хартийки, които днес имаш, а утре - не!

Не осъзнавал какво прави...

Изчезвал човекът в него и се появявал един звяр - наранен, самотен и неудовлетворен...

Душата му умирала и не знаел как да се пребори с това...

Купувал коли, яхти, жени, но... самотата не изчезвала.

Липсвала му искренността на хората...

Отвсякъде бил лъган и използван.

Тогава осъзнал, че му трябва друго.

Трябва му промяна!

Тогава се появих аз!

С цялата си наивност и чисто сърце.

Раздадох му се цялата!

Превърнах се в неговото по-добро аз.

Давах му реални оценки за случващото се и го предпазвах от потенциалните грешки на внушените му представи за света...

Започна да се връща една дълго забравена усмивка.

Чувстваше се щастлив и сърцето му биеше - ОТНОВО!

Беше ми благодарен, че го връщах към живота, но... не беше достатъчно силен характер и в един момент се отдръпна.

Избяга от щастието...

Върна се към старите си навици и в един момент изчезна... Погуби се - ЗАВИНАГИ!

Винаги ще се сещам за това момче, защото то бе с добро сърце... И смятах, че има шанс да е щастлив, но уви, всеки решава сам за себе си.

Аз ли?

Аз продължих да търся изгубени души, на които да помагам...

© Михаела Михайлова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 15 мин
    По-предният ми коментар също е незавършен, и пускам ново продължение:
    ... - Хелзинкския комитет ли, та той май е от вида на хищния хомо-сапиенс!
    Е? .....

    ..... или: Я, по-добре нека ни ядат, явно сме негодни - нали хищниците са регулатор, за да няма болни и негодни индивиди - време е да усъвършенстваме не вътревидовата, а междувидовата борба!
    Явно, трябва да проумеем най-после това - иначе ще бъдем от тези, дето ще ни запишат в Червената книга ? Е? Изчезващ вид ли сме?
  • Предният ми коментар е незавършен, и пускам сега продължение:
    – Мисля си, егоизмът го е обзел още в първите му седем години на тоя свят и какво да се направи – промяната май е невъзможна!
    – Песимистично, нали ... , но Земята ни една!
    – Да се огледаме как е при другите видове, разклонили се много по-отдавна от еволюцията – хищниците, те винаги са една крачка пред тези дето им служат за храна ... ...
    – Мислих, мислих и стигнах до извода: Хомо-сапиенс се е усъвършенствал да се пази от хищниците, създавайки своя социална общност преодолявайки с разум атаката на хищниците, ... !
    – Но сега, когато от неговата популация се ражда устойчива популация хищен хомо-сапиенс, как ще се справи?
    – Това трябва да го мисли благородния хомо-сапиенс, той се опитва да облагородява хищния, но явно не успява – това драма ли е или трябва да го приеме за нормално?
    – А може би малко агресия, за да има своебразно противодействие, равновесие ... или ... ...
    – я, да питаме Хелзинксия к-т,
  • – Четейки отначало – познато, си казвам, реално!
    – По едно време – наивност, сигурно е временно!
    – Но, бързо бях върнат в реалността – нормално!
    – Е, накрая – обзе ме съмнение, вероятно еволюцията вече успешно е започнала да рои видовете.
    – Като размислих си казах, да реалностите продължават – ще се затвърдят два вида хомо-сапиенс, генетично ще са различни, но как екологично ще съжителстват тези две популации.
    – Дали няма да си поделят земната повърхност, защото явно е, че симбиозата между тях е невъзможна.
    – Но, кой, къде?
    – Единият креативен, човечен – той гради уюта в зеленото, подреденото, светлото.
    – Другият консумативен, алчен, безчувствен – той в тъмното, и ... той не би искал някой друг да има своя територия, той би нахлувал в подреденото, за да краде от уюта! Но как да заживее там без да полага ежедневните усилия да възстановява изконсумираното?(до тук са 1000-та символа)
  • Благодаря
  • Браво!
Предложения
: ??:??