20.04.2011 г., 22:39 ч.

Той... 

  Есета » Любовни
2590 0 12

  Минава времето, а ти копнееш все за него. Искаш да е близо до теб, искаш да го прегърнеш и повече никога да не го пуснеш, но тогава разбираш, че ако е близо, отново ви разделят хиляди причини, тогава болката е още по-силна, защото знаеш, че няма да е твой и при вида на усмивката му очите ти се пълнят със сълзи. Болката е толкова силна, че не чувстваш нищо друго. В главата ти е само мисълта за него и как никога няма да бъде твой...

© Петя Лефтерова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако той ти е целта, а не го използваш, като средство за постигане на цел-любов е! Желай го с цалото ти съществуване и ще видиш, че някой ден ще бъде само твой! Вярвай силно в това!
    Усмивки!
  • Толкова познато..
  • Благодаря, Ради
  • Страхотно е ! : )
  • Благодаря,Мирка
  • Прекрасно е, Пети! Най-много ми хареса: "Болката е толкова силна, че не чувстваш нищо друго. В главата ти е само мисълта за него и как никога няма да бъде твой..."
  • Благодаря за съветите,Силвия
  • Мила Петя, болката е от очакването и желанието за притежание... Прегърни Любовта си, обгрижвай я, радвай й се... Просто обичай!
    Ако Любовта е истинска, трябва да можеш искрено да пожелаеш щастие на... "Той"
  • Благодаря,Мая ! А Вилдан, ако любовта е истинска разстоянието е просто причина.
  • Понякога близостта повече разделя хората! Поздрав, Петя!
  • Много е хубаво ! Поздрави от мен : )
  • Благодаря ти , Веси Радвам се много, Галя
Предложения
: ??:??