4.07.2008 г., 16:21 ч.

Важно е всяко "сега"... 

  Есета » Философски
2227 1 11
1 мин за четене

 

   Важно е всяко „сега”...

 

   Челюстите на нашите кошмари така здраво са ни стиснали, че пропускаме да се насладим на важни моменти от живота си… Успокоявам се с това, че всичко се променя – не може нито да е все хубаво, нито – все лошо... Навсякъде има обрати... Не случайно народът се е произнесъл: „Много хубаво не е на хубаво...” Така че като е зле... поне да не мислим за това – да релаксираме и да очакваме по-добри времена... Очакването за нещо по-добро изстрелва в организма положителни импулси, а това е по-добре от нищо...

   Едва в края на живота си може да разберем какво сме пропуснали... Или никога... Понякога не мога да се позная, но това, което е било, всъщност не е животът ми. То вече е било! Това, което е сега и предстои – за него се вълнувам... То ме държи в емоционален тонус и ме прави жизнена и бодра! Вълнувам се и чертая планове! Важно е всяко „сега”! Богатство имам – здраве, свободна воля, мечти, вълнения, приятели. Имам живота си и му се радвам! Сега!

 

                                                                                              © Павлина Петрова

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Към всички (и специално към Дейзи):
    Това е моето схващане и максима в живота, нито е откритие, нито кой знае какво, но написано с въодушевление. Този сайт е за свободно изразяване на мнение и творчество, и в никакъв случай само за "изключителни" неща, каквито трудно се постигат. Със сигурност много хора не мислят като мен. Пожелавам ви да сте щастливи по всички точки от своето време и да се радвате на всяко "сега".
    С най-добри чувства!
  • Само така!
  • Поздрави, Павли!!!
    Много вярно и актуално, деликатно подсещане, с много финес!
    Често "обичайните и обикновени мисли" ги приемаме само с ума, но когато се докоснат до душата ни, тогава откриваме истинската им същност...
    Благодаря ти още веднаж!
    Прегръдка!
  • Сега !!! И само сега !)
  • "Казват, че най-важното нещо в този живот... Мисля си, че най-важно нещо в този живот няма."..."Важно е всяко "сега"..."
    Поздрави
    на Богата(шка)та Душа!
  • Радвай му се - сега! Важно е да уловим всеки миг щастие и пълноценно да го изживеем!
  • Важно е, да!
  • Понякога не мога да се позная
    _________________________________
    "Сега" е вече вчера, а може би и утре...
    А може би е deja vu
    И всъщност... важно е да можем да узнаем, кога искаме да Е сега.
    Поздравления, Павли!
  • Да, аз за същото скоро си мислих, поздрави Павли - прозорливо!!!
  • Това трябва да си казваме с началото на всеки нов ден - Благодаря! Благодаря и на теб, че ни го припомняш
  • точно
Предложения
: ??:??