Важно е всяко „сега”...
Челюстите на нашите кошмари така здраво са ни стиснали, че пропускаме да се насладим на важни моменти от живота си… Успокоявам се с това, че всичко се променя – не може нито да е все хубаво, нито – все лошо... Навсякъде има обрати... Не случайно народът се е произнесъл: „Много хубаво не е на хубаво...” Така че като е зле... поне да не мислим за това – да релаксираме и да очакваме по-добри времена... Очакването за нещо по-добро изстрелва в организма положителни импулси, а това е по-добре от нищо...
Едва в края на живота си може да разберем какво сме пропуснали... Или никога... Понякога не мога да се позная, но това, което е било, всъщност не е животът ми. То вече е било! Това, което е сега и предстои – за него се вълнувам... То ме държи в емоционален тонус и ме прави жизнена и бодра! Вълнувам се и чертая планове! Важно е всяко „сега”! Богатство имам – здраве, свободна воля, мечти, вълнения, приятели. Имам живота си и му се радвам! Сега!
© Павлина Петрова
© Павлина Петрова All rights reserved.
Това е моето схващане и максима в живота, нито е откритие, нито кой знае какво, но написано с въодушевление. Този сайт е за свободно изразяване на мнение и творчество, и в никакъв случай само за "изключителни" неща, каквито трудно се постигат. Със сигурност много хора не мислят като мен. Пожелавам ви да сте щастливи по всички точки от своето време и да се радвате на всяко "сега".
С най-добри чувства!