26.01.2010 г., 12:47 ч.

Валкирия 

  Есета
2086 1 0
3 мин за четене

ВАЛКИРИЯ

 

Валкирия – това е Дева, богиня от Славянско-арийската митология. Според книгите от серията “Сокровища Валькирии” на Сергей Алексеев тя има своето присъствие и принципиално значение в света на гоите и сега. Това е женското присъствие, което е импулсираща сила чрез женското естество и силата на любовта. Валкирия действа като вътрешна сила у гоите, които я почитат. Тя ги зарежда с женски импулсиращи еманации. Валкирия чрез косите си носи път и вдъхновение, награда за гоите, които изпълняват правдата чрез подчинение на рока си. Валкирия ги изпълва с доблест, достойнство и мъжество. Тя им помага чрез вниманието си.

 

Гой – това значи човек с път - път, който не води към задънена улица, а е перспективен; който не се губи дори и след смъртта... Гоите са хората на разума и съвестта; те смятат, че между знанието и стремежите /духа/ трябва да има съответствие...

 

http://velko.org/gorosvet/images/1/15/%D0%93%D0%BE%D0%

B8%D1%82%D0%B5_%D0%B8_%D0%BF%D1%8A%D1%82%D1%

8F%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%B3%D0%BE%D1%8F_1411.doc

 

Дългата коса и свещта (мечът – пламтящият меч), или пък Дърво (вж. “Жътварка” или “Русалка”) или пък стоящите около богинята Фрейя богове, с една дума наличието на Вертикалността около Валкирия са нейни неизменни атрибути и признаци. Копието, мечът, горящата свещ са символ на нейния избранник или на мъжкото или на божественото начало, присъстващо и вземащо участие в нейния живот. Валкирия е Божествената дева, чиято Етерна женска енергия е огромен океан по своя потенциал. Тя е в състояние с вниманието си така щедро да одарява и захранва етерно-еротично, чувствено и душевно мъжа-воин, че той силно се мотивира за подвиг и  ГОЙСКИ ЖИВОТ тук на Земята. Той се мотивира за земен живот.  Валкирия се приема за инстанция, на която мъжът-гой се покланя, тъй като нейната висота е недостижима за него, но противоположно-допълваща за неговия творчески земен просперитет.

 

Значението на Валкирия е идея за значението на всяка жена...

 

Почти всички от представените по-долу образи на Валкирия са картини на руския художник Константин Васильев.

http://varvar.ru/arhiv/gallery/russian/vasilyev/69

 

 

 

 

                                                             Валкирия

Валкирия 

  

 

 

богинята Фрейя 

 

 

 

    Русалка

 

 

 

Очакване

 Гадаене

 

Жътварка

 

 

Лена Авсеева

 

 


Весна

 

 

*************************************

 

Румен - Лесничея             среда         24.02.2010 г.

 

 

Вертикалното** - Вертикалността и Хоризонталността

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=155736 

 

 

 

 

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??