17.06.2015 г., 15:02 ч.

Взаимооотношения с душите на боговете, предците и близките от Рода – един специален подход 

  Есета
869 0 3
3 мин за четене

Взаимоотношения с душите на боговете, предците и близките от Рода – един специален подход


Материята е източник на ИНФОРМАЦИЯ; енергията и материята имат за свое продължение или ЕМАНАЦИЯ мислите, чувствата информацията. Етерната или ефирната полева съставка е постоянно налична в живата материя – тя е присъща на всяка растителна или животинска клетка; а чрез мислите, чувствата, делата на хората и съществата (и чрез индукцията на телата, когато идват в съприкосновение) тази енерго-етерна съставляваща на битието се предава и присвоява. Във водата, въздуха, камъните, земята, огъня, слънцето се съдържа в ОГРОМНО количество същата енергия; където има ПРЕПАДИ – разлики в надморските височини, разлики при падането на водата, и също така при преместване на въздушните слоеве, при преминаване на слънчевите лъчи през атмосферата се създават огромни енергетични вихри и енергетични потоци и те творят в природата; а съществата – хора, животни, растения, богове, демони и др. – и те без съмнение влияят на природата КАТО цяло и си влияят помежду си.

 

На базата на указаните закономерности, на това постоянно променящо се съотношение и връзка между материалните носители, между материята, енергията и душевно психическите прояви на живите същества (видими и невидими) може да се каже нещо подобно и за ХРАНАТА. Храната, когато се обработва се превръща в сокове и кръв, но кръвта и соковете ЕМАНИРАТ, излъчват фина ЕТЕРНА енергия, която от своя страна е източник на мисли и чувства. Тези мисли и чувства са ХРАНА пък за душите на животните, хората и боговете…

 

ОГЪНЯ от своя страна ИМЕННО той трансформира храната и материята въобще във фини вещеви субстанции и етерно-енергетичните фини материи. И от тук (след като въведохме това ОБЩО разбиране) може да се каже за значението на ВЕДИЧЕСКИТЕ и езически магически обряди за захранване душите на живите и неживи същества, душите на БОГОВЕТЕ със специално адресирана по наша ИНИЦИАТИВА етерна енергия и да се постигат КОМПЛЕКСНИ цели – да се постигат полезни резултати за човека, или хората, които биха извършавали тези неща…

***

Всъщност това, което искам да кажа тук е като се храни човек да оставя по малко от всяка храна за боговете и близките отишли си души; когато това се прави съзнателно то е благословение… Ако разполагаме с жито или орехи може да хвърляме в огъня с НАРИЧАНЕ – шепа за един бог, шепа за втори, за баща ми (ако е заминал), за сина (може и за живи да се хвърли в огъня с наричане…), за нас самите може да хвърлим шепа жито или един счупен орех… Енергията, етерната субстанция на житото, на ореха, на хлеба (и на която и да е храна) ще отиде директно в душата на човека, душата или бога и ще произведе благоприятно влияние. Тези същества ще се вдъхновят, ще се захранят и ще ни благодарят с БЛАГОСЛОВЕНИЕ и ще установим благодатна хармония с тях…

 

Ето защо е необходимо НАПЪЛНО сериозно да се отнася човек към ритуалите, предназначени за заминалите си близки хора – да се ходи на гроба с РАЗНООБРАЗНА храна и пиене, да се побеседва с заминалия, да се хапне по малко от същата храна – така вие двамата или и други ще се съединявате чрез храната. Починалия човек не яде ВЕЩЕСТВЕНАТА храна, но със сигурност се храни от миризмата и етерната еманация на храната и също чувства мислите и чувствата на живите… А що се отнася до боговете достатъчно е да сложиш парченце ХЛЯБ на тревата и да кажеш: „За Велес…; за Хорс; (за вашият бог или боговете…)…” Те са живи и ще оценят – вие ще получите благословение от ТЕХНИТЕ велики души… 

 

Може преди лягане от време на време да оставяте до ПЕЧКАТА парче хлеб или друга храна за ДОМОВИЯ – домовия е елф, малко същество, което има значение за доброто настроение, за ЗАДУШЕВНАТА и щастлива, весела атмосфера на дома…

 

Въобще смятайте ПЕЧКАТА в дома за свещено място за подобни ритуали, както и земята, тревата – може да служите на душите на заминалите хора от рода, на своите ЖИВИ близки, както и на БОГОВЕТЕ. Хей така, незабелязано почти, където и да ядеш или пиеш оставяй по малко за съществата и/или боговете. А освен това, ако има ОПАСНОСТ да преядеш, като не се чувстваш сам в този процес, а мислиш и за другите, се предпазваш ЧЕСТО от преяждане и препиване... Пиеш кафе остави накрая малко, излей на тревата малко за тях… 

 

Лесничея                              17.06.2015 г.

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??