12.10.2016 г., 23:35 ч.

За кафето, Слънцето и еротиката 

  Есета
771 0 0
2 мин за четене

Кафето, Слънцето и еротиката – това са три важни фактора – неща за получаване на равновесие – ПРОЗОР към пътя на всеки човек във всеки ден…

 

Кафето е материален носител на равновесие и пълнота – не НЕЩО особено, но един ЛЕК стимул, едва забележим – лъч светлина, както и храната е светлина – но тя е светлина, когато е съчетана с период на НЕЯДЕНЕ – време за асимилация. Просто, човешкото съзнание е нещо много по-обширно от това, което се изисква в даден момент, а значението на кафето е да направи човека АДЕКВАТЕН именно на моментите на този текущ свят на влиянията – вътрешен и външен – и така да получи направление какво да прави ИМЕННО сега. Това е значението на кафето в ПСИХОЛОГИЧЕСКИ аспект, а това именно ние сега визираме…

 

Слънцето, пък е източник на енергия, а под ЕНЕРГИЯ винаги трябва да се разбира информация, по-точно, мисли и чувства – а мислите и чувствата са именно живота вътре в човека – живот въобще – живот за душата. Как действа на човека Слънцето – много просто – чрез очите – гледаш и се храниш със светлина – и така това е за ВСЕКИ човек, за всяко живо същество. Когато, ОБАЧЕ, човек се отнася съзнателно към Слънцето било чрез ГЛЕДАНЕ, било с думи и мисли, като към ВЕЛИКО разумно същество – бог в Природата, тогава несъмнено ПОТОКА на енергия за него се увеличава – ЛИЧНО за него – човек допълнително ползва от Слънцето. А то се радва, радва, защото има какво да даде, а още и получава от човека почитание. Това ИМЕННО е и логиката на взаимоотношенията между човека и боговете въобще…

 

Елементарното, във връзка със Слънцето е да му се зарадва човек, да му каже две думи – сутрин Здравей, а вечер довиждане – мило слънчице, и да го погледа известно време – през очите, мозъка и гръбначния мозък ще получи ЕЛЕКТРИЧЕСКО зареждане – енергия за деня… Слънцето, следователно е ФАКТОР, фактор за човека, за неговото психическо и душевно състояние и здраве.

 

И накрая идваме до ЕРОТИЧНОТО захранване между мъжа и жената. Жената е ПРИРОДА източник на енергия; мъжът е дух и разум – без сила и без разум нищо не става. Жената да гледа мъжа – той да се оживява и зарежда и разумно да използва силите – това е ЕРОТИКАТА – наслада и необходимост едновременно. Затова на мъжа се налага да бъде ДОБЪР, а на жената да ДАВА сили и внимание. ВНИМАНИЕТО на жената е именно силата на мъжа. Когато тези ДВАМАТА – мъжа и жената, които се обичат или ценят, се събудят сутрин, веднага започват да текат еротичните токове между тях – това е съпроводено с една МАЛКА или по-голяма радост, която увеличава тяхното РАВНОВЕСИЕ и работоспособност. Ето защо еротичното захранване е ежедневна, даже ежечасна необходимост... Нека има мъжа другари, нека има приятели, но тези жени, които го захранват еротично ТРЯБВА особено да цени…  А жената нека да бъде внимателна, за да не загуби СВЕТЛИНАТА и одобрението на мъжа…

 

Обърнах внимание на тези ТРИ елемента, необходими за доброто, творческо самочувствие – кафето, като символ на храната и чая, – Слънцето, като източник на енергия, – и на ЕРОТИКАТА, като условие за жизнения ТАНЦ – да се труди човек с радост и желание.

 

Лесничея                                                12. 10. 2016 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??