12.06.2013 г., 9:38 ч.

За псувнята 

  Есета
885 0 1
1 мин за четене

За псувнята

 

Псувнята е МЪЖКА молитва от древността. Тя дава мъжки дух - разграничение от низостта и инициатива за ПО-ДОБРО! Тя означава: "Да оплодя майка ти ОТНОВО, защото ти си негоден"... От тук следва, че за жената псувнята може да се замести с "негоден - или негодник /ца/ /ци/", което означава: "налага се майка ти да роди НОВ човек". Но жената да псува като мъжа, това значи да подчертае безсилието си или да усили мъжкото начало... но не е забранено - защото тя има пред вид друг да извърши ТОВА...

 

 Да се псува ПСИХОЛОГИЧЕСКИ е много полезно и необходимо! Псувнята е по-добро от ругатнята, която в афект може да не бъде успешно ПОДБРАНА и да визира образ, по-силно негативен, отколкото е вината!  Ако изречем например "мръсник", "глупак" и др. - може да сгрешим - а се знае, че образите са живи ИНСТРУМЕНТИ на творящата се действителност...

 

Искам да обърна внимание човек СТРОГО да следи реакциите си въобще, особено емоциите си – като псува да не създава несправедливо тежки образи за човека, към който адресира и даже като псува по повод на нещо, добре е да РАЗСЕЙВА псувнята безлично – просто отрицание не на човека, на явлението, на тази /често пъти/ временна проява…

 

СПРАВЕДЛИВОСТ и адекватност, съизмеримост и съвест – това са ключовите думи тук! И отговорност. Към псувнята като инструмент на духа трябва да се отнасяме с уважение - да ти идва отвътре отрицанието, да знаеш от какво точно се разграничаваш... И също желателно е човекът или нещото, към които адресираме псувнята ДА не назоваваме, да не го гледаме външно - по-добре е човекът да не присъства - уверявам ви той ще УСЕТИ.

 

Псувнята е кратка и най-добра ФОРМУЛА на отрицание. А да се отрицава недостойнството е необходимост в името на ЕВОЛЮЦИЯТА!

 

Лесничея                          11 юни 2013 г.

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??