5.12.2013 г., 23:21 ч.

За здравето на зъбите 

  Есета
1000 0 1
5 мин за четене

За здравето на зъбите


Зъбите когато са здрави човек е МЛАД – основен въпрос на здравето… Зъбите, за да са здрави е необходимо да се знае, че те непосредствено зависят от ВСИЧКИ процеси в организма… Особено важно е състоянието на кръвоносната система – трябва да се знае, че ТОТАЛНО здравето зависи от проводимоста на кръвоносните СЪДОВЕ – който иска да бъде здрав трябва да намали веществата, които запушват КРЪВОНОСНИТЕ съдове… Това зависи на първо място от храненето… Ако например човек яде хляба, който се продава, а маята, изкуствено създадена съдържа ТЕРМОФИЛНИ дрожди /бактерии/ и бактериите, веднъж влезли в организма си ЖИВЕЯТ и отделят непотребни вещества… Непотребните за организма вещества, именно те и ЗАПУШВАТ кръвоносните съдове – от тук, знаете, са ИНФАРКТИТЕ, инсултите и т.н. Това е общ принцип – от тук идва и вредата от фермерското месо…., от МИКРОВЪЛНОВКИТЕ и т.н.

 

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=312859

 

Това са ОБЩИ условия за здравето; може да се каже и за МНОГО полезни неща за здравето, като например движение в природата, Слънце-поздравяването, ходенето бос, външното обливане със студена вода /закаляване/, ползването на минералната ГОРЕЩА вода /баните/, фитнеса – систематични мускулни натоварвания, полезни за ПРЕТАКВАНЕ на кръвта - и много други неща…

 

Сега обаче КОНКРЕТНО ще обърна внимание само на някои условия за здравето на 

зъбите, но пак ще кажа човек ТРЯБВА да схване ОБЩИЯ дух на здравето – здравето и проводимостта на кръвоносните съдове, енергията – праната в нервната система, захранването… Що се отнася до зъбите ТРЯБВА да се има пред вид, че зъбите са свързани НЕПОСРЕДСТВЕНО с храносмилателната система и тяхното здраве зависи от ПРИЕМА на храната и от нейното обработване, както и от наличието на МИКРОБИ и бактерии в устната кухина…

 

Когато СТОМАХА обработва храната в устната кухина се появява увеличаване на температурата, и ако зъбите са постоянно в затворената КУТИЯ на устната кухина, ако зъбите не се ПРОВЕТРЯВАТ, по-точно ако в устата не влиза въздух температурата е висока плюс ВЛАЖНОСТТА и ето ти прекрасни условия за живота и размножаването на микробите… А това до какво води знаете – кариеси и др. – зъбите слабеят и боледуват… В същото време ако човек има РАЗТОВАРВАЩИ дни – да не яде да речем до вечерта един-два или три дена в седмицата, това води до поддържане в УСТАТА на умерена температура, което е изключително благотворно за зъбите по указаната причина – плюс НЕДЪВЧЕНЕТО по време на разтоварването, което е също фактор за отпочиването и укрепването на зъбите.

 

От всичко казано до тук могат да се направят следните изводи. За да са здрави зъбите е НЕОБХОДИМО съзнателно да се избягват ФАТАЛНО вредните фактори за здравето, да се полагат съзнателни усилия за постигане на здрава КРЪВОНОСНА система, за енергетизиране на целия организъм… Конкретно, необходимо е да се въведат разтоварващи дни; необходимо е през нощта и деня съзнателно да се ОТВАРЯ устата за проветряване на зъбите, за намаляване на температурата в устата…

 

Колко е хубаво да се минават години и десетилетия, а човек да си ОСТАВА със здрави зъби… Ще обърна внимание и на това, че зъбите е НАЙ-добре да не се мият с пастите – има сигнали, че флуора е НЕ полезен, а вреден - и по други причини… А най-добре е да се ползва ПЕПЕЛТА от изгорели дърва – намокря се четката, топва се в пепелта и се мият зъбите… И още вадете САМО крайно безнадежни зъби – никога здрави – не се поддавайте на зъболекари, които ОБИЧАТ да вадят зъби – веднага сменете лекаря… Протезите НИКОГА не са равни на естествените зъби!

 

----------------------------------

 

Уместно е да поместя тук и едно ПОЛЕЗНО за зъбите /и не само/ дихателно упражнение. Препоръчвам да се прави всеки ден - .

 

 Пранаизиране на лицето, зъбите, ушите и очите

 

Това е дихателно упражнение, при което се поема въздух, задържа се въздуха и пръстите на двете ръце заемат такива затварящи позиции, че по време на задържането на въздуха се създава налягане в съответните кухини, синуси и удове. А това води до енергетизиране и оздравяване на зъбите, ушите, мозъка...

  • Издававаме напред устните така, че се създава тесен кръгообразен отвор, като че се готвим да свирнем с уста, или като човка на птица и вдишваме дълбоко въздух;
  • По време на задържане на поетия въздух големите пръсти (палците) на двете ръце едновременно притискат триъгълните израстъци на ушите в долната част на ушните миди така, че те плътно да затварят отворите на ушите;
  • В същото време дланите и пръстите са обърнати към лицето. Указателните пръсти полагаме върху затворените клепачи. Средните пръсти слагаме върху крилата на носните отвори и ги притискаме така че здраво затварят носа. Останалите два пръста стърчат или леко се докосват до двата края на устата. Притискаме брадичката надолу е гърловата впадина на гърдите и задържаме въздуха.
  • /Затварящото положение на пръстите се заема след вдишването./
  • Издишваме и веднага започваме вдишване през създадения устен отвор, като леко повдигаме брадичката нагоре.
  • Вдишваме до отказ, после енергично притискаме брадичката надолу, притискаме позиционирани вече пръсти (главно палците за ушите и средните пръсти за носа) към съответните им отвори.
  • В тази позиция на задържане усещаме напрежение и налягане в ушите, очите, зъбите и мозъчната кутия. Те в този момент се енергетизират и кръвообливат. Това е смисъла на налягането и напрежението – да събудят клетките и кръвта, а праната от въздуха да ги зареди с енергия.
  • После, пускаме ръцете и издишваме по възможност по бавно. Повтаряме упражнението три до шест пъти.

Лесничея                                  5.12.2013 г. 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Румен,есето е много добро,но на мен най-много ми допадна описанието на упражнението.За,което Ви благодаря!
Предложения
: ??:??