14.11.2010 г., 13:38 ч.

Залез и нощ 

  Есета » Други
1051 0 4
1 мин за четене

ЗАЛЕЗ И НОЩ

 

     1.


     Гори небето в залезно прозрение. По тънките оранжеви спирали мисълта танцува и се опитва да предскаже бъдното. Керваните на облаците бързат. И натоварени с богатствата на отминаващия ден, с очакване, те отминават. Прозвънва тънката китара на трубадура-вятър под свечереното небе на нежността. Сред нощното мълчание очите търсят пътя на звездите. Един щурец, преглътнал слънцето, с гласа си сънотворен, при­спива спомените топли на сърцето ми, до следващия ден.

 

 

     2.

 

     През парка пробягва нощта с ореол от светулки. Под мъждеещите в мрака лампи на алеите заспиват пейките-самотници. Дърветата отръскват от короните си погълнатите дневни шумове и тегоби, обличат си зелените пижами и се приготвят за сън. А хвърлените сенки на къщите в тревата се милват и благославят тези красиви нощни мигове за нежност. Вятърът, по ви­соката стълба на своята нощна вихрушка, удари чело в луната и от разтърсеното небе от подскока му, се поръ­си звезден прах. И много бавно, но сигурно, градът на­влиза в дълбокия и неизбродим лабиринт на съня.

 

© Иван Хаджидимитров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Като в приказка...луната крие мечтите, между звездите - в нощта...!!!
    "А хвърлените сенки на къщите в тревата се милват и благославят тези красиви нощни мигове за нежност."
  • Един щурец, преглътнал слънцето, с гласа си сънотворен, при спива спомените топли на сърцето ми, до следващия ден.

    Прекрасно...!
  • Прекрасно!Харесах!
  • Красиво!
Предложения
: ??:??