5.02.2010 г., 9:48 ч.

Защо се влюбих? 

  Есета » Любовни
2391 0 6
1 мин за четене

Ден и нощ се сливат...
Не заспивах, за да не изгубя мисълта за теб.
Прекрасен си, дори да ме мразиш, прекрасен в безразличие, безразличен в любовта...
Не си луд, успокой се... Не се обръщай, няма да видиш никой...

Изпратих ангела си да те пази, шумът е от крилата му. На мен вече не ми трябва... Мен ме няма! За какво ù е закрила на една сянка?

Светът дори и черно бял не е. 

Проклет да си, но да не те познавах...
Не мога да спра болката. Казват, че времето лекува, хиляди години няма да ме излекуват...
Ти не си човек, а това е изпитание... Съжалявам! Провалих се! Ти спечели!
Протягам ръце в мрака, търся очите ти... Протегни и твоите, моля те! Не искам друго.
Кога ще спре това сърце да бие? Уморих се, искам да заспя... Завинаги!
Пропадам в зейнала бездна, а всичко е така просто, само един твой жест може да ме спаси...

Знам, искам много...

Последните думи, които изрече: "Вече не те обичам!", пропиха мислите ми.
Животът ми започна и свърши в един миг. Защо се влюбих...?
Не мога повече... Закълни се, че ще останеш дълго на тази земя.

Ти си доказателство, че мен ме е имало. Всичките ми сълзи са по теб...

© Стеляна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам ти се,Стеляна! Малко хора могат да обичат така, а още по-малко да го изразят като тебе!Хаосът е потребен на пишещите хора. Не се страхувай от него.
  • няма значение дали ти си го преживяла въпреки че е боляло много важното е че си го предала с много красиви слбовосъчетания,имаш страхотни изрази на които могат да ти завиждат изтъкнати автори ок от мен
  • Билиана, всичко което съм написала е било провокирано от болката в живота ми. Разбиращи болката ми са само листът и химикалът, а когато някой ме питат дали съм изживяла написаното- Усмихвам се и отричам! Причините за това са много...Много съм патила от споделяне...
    Горе главата и за нас ще изгрее слънце...
  • В творбата ти намирам себе си и отражение на моите чувства... тъжно, че се случва и при теб.
  • Хаосът е в душата ти, както и много болка. Повярвай, на всеки може да се случи. Бори се и успех в творчеството!
  • Простете за хаоса! Хаосът е и в мен!
Предложения
: ??:??