13.06.2004 г., 21:16 ч.

* * * 

  Проза
1713 0 5

Всяка една минута без теб е цяла вечност,която ме изпива.Тази вечност изсмуква  щастието от мен и убива  надеждата, че  скоро ще те видя.Като едно малко, наивно дете аз се поддавам и попадам под неина власт, а от там трудно се излиза.Сърцето ме боли,сякаш хиляди ками  го пробождат  с остриетата си ,изтръгват надеждата.Посягат и към любовта ми към теб,но нея няма да предам.Тя е единственото нещо,което знам че имам,че е по-силно от мен и което ще отнеса с мен в гроба!...

© Ангелина Петкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • не мога да се сравнявам с критиците, но страшно ми харесва, наистина е много искрено, получаваш 6 от мен
  • Той адски рядко оставя коментари, но когато го прави е винаги искрен.
  • Е може би аз съм с по "ичанчени" възприятия към този род изкуство, но искам да кажа, че точно това което ти (Радо) го намираш като недостатък е нещото което ми хареса. Точно това повторение. Просто усещам задъхаността, движението, чувството. Това повторение би било много неуместно ако ставаше въпрос за някаква заучена реч на президента по Нова Година, но в случая показва изкреността на авторката, нейното любовно обяснение, пододено от изблика на душата, а не заучено предварително. Дори аз ако бях бих поекспериментирал да премахна всякаква пунктуация, да звучи като казано на един дъх. Може да се пробва да се изрецитира пред огледалото. Този път няма да се въздържа да не сложа 6-тицата. Все пак това е сайт и сцена за аматьори.
  • Този момент"Сърцето ме боли,сякаш хиляди ками пробождат сърцето ми" може да се промени така.."Сърцето ме боли,сякаш хиляди ками го пробождат",защото тук повторението е много досадно.админ,всяко нещо има някаква стойност.Тук обаче може да се преработят дадени моменти.И аз съм съгласен с теб,че прилича на изповед,молитва.На мен лично не ми харесва началото"Всяка една минута без теб е цяла вечност",не защото звучи лошо,а защото тази фаза ми се струва като изтъркана вечеАз лично бих се опитал да напиша нещо,което да се различава."Всяка една минута без теб е страдание,всяка една минута с теб е-страст и желание".Нещо такова бих написал ,но всеки си има определен начин на писане.Не е лошо,но не бих дал и 6.Въздържам се от оценка.
  • Сигурно баш критиците ще кажат, че няма голяма литературна стойност, но на мене много ми хареса. Прилича на изповед, на молитва.
Предложения
: ??:??