6.03.2011 г., 20:13 ч.

* * * 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
455 0 0
1 мин за четене

Старият майстор на клетки за птици вече не можеше да работи - синът му влезе в затвора.   


Предусещайки края на дните си старец засади овошка. Всички го поздравиха.Той се усмихваше – вече опитваше плодовете ù.  


Когато снегът спря, хората наизскачаха от домовете си и го захлупиха с прашни килими. Биха го дълго и отмъстително – не бяха съгласни да скрива боклуците им.    


 От тъмно до тъмно мъжът правеше тухли от кал и виждаше в тях бъдещата си къща. От изтощение след работа посягаше към хляба с кални ръце. Колко чисти ръце!                                                                                                                                                           Разходка с куче - добър начин да скриеш, че си говориш сам. 


Уж душата на човек отлита, а все ще се намери някой да каже "едно гърло по-малко".                                                                                                                                                                             Уникален случай в шахматната практика - по време на турнир в някакъв старчески дом всички участници изпаднали в цайтнот.                                                                                                                                                 

© Марински Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??