26.04.2019 г., 12:52 ч.

  Проза » Разкази
1399 4 18

     Професор Митев отдавна не гледаше телевизия, не четеше вестници, беше отвратен от всички медии… Потърси спасение от войнстващата, чалгаджийски превъзнасяна от тъй наречените журналисти пелена на низостта, която бе спусната над крехките кълнове. С неимоверни усилия успя да обзаведе в дома си собствена лаборатория и да се уедини, прекарвайки дните си в на пръв поглед странни опити. Понякога дотолкова се отделяше от действителността, сякаш живееше на друга планета! И постепенно достигна до нещо, което изуми и самия него.

© Росица Танчева Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Първите пет изречения »

12 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Гавраил, Марко и всички удивени, през втората половина на месец май, независимо от резултатите в този кръг на конкурса, ще публикувам продължението на разказа си в хитрото ново предизвикателство "След първите пет изречения". Вече се хванах на въдицата!
  • ПиТаНкАтА е любопитство - какво ли ще се случи?
    Удивителната е за :
    И постепенно достигна до нещо, което изуми и самия него....
    а означава - Гласувах и чакам .
  • Ааа, Гавраил, провокативен въпрос задаваш!
  • Качествено начало но сериозно ме занимава мисълта"Кой ще е деня?"
  • Какво е изумило героя ми? Може би ще разберете някой ден... Засега е дълбока тайна. Благодаря за питанките, удивителните и усмивките!
  • Много интересно! Какво ли е то?
  • ? !!!
  • Много ми хареса!
  • Роси, чакам с нетърпение целия разказ
  • Ами ние сме в очакване на целия разказ
    Щом е толкова интересно в началото, ще го докараш така и до финала
  • До пет изречения го докарах, да видим по нататък.
    Като малко момиченце се радвам, че съм ви заинтригувала. Благодаря ви!
  • Щом го чета за четвърти път и ме интригува все повече... няма начин да не гласувам.
    Успех!
  • Хм... интересно начало
  • Успех!
  • Интригуващо начало. Гласувам, Роси!
  • Страхотно начало, много интригуващо и очаквам с нетърпение останалата част. Поздрави 🌺.
  • Росица, става интересно! Твоят герой дуалистично въплъщава в себе си хем настоящият Santo Padre (Свети Отец) Папа Франциск,който не гледа телевизия от дълги години и например д - р Живаго... Гласувам, за да прочета продължението.
  • Убедено давам своя глас за текста ти, Роси с пожелание да спечелиш конкурса!
Предложения
: ??:??