4.12.2009 г., 15:23 ч.

10 неща, по които можете да разберете, че сте станали родители 

  Проза » Приказки и произведения за деца
877 0 4
1 мин за четене

1 нещо: Детето ви още не се е родило, то е просто една тъмна точица на видеозона с формата на бобено зърно, но вие вече се страхувате за него - дали ще бъде физически здраво, умствено нормално, ще си има ли всичко...

2 нещо: Детето ви още не се е родило, не знаете какво ще бъде и как ще изглежда, не е направило нищо, за да заслужи любовта ви, но вие вече го обичате повече от себе си и от всичко на света...

3 нещо: Детето ви току-що се е родило, съвсем не изглежда като модел от бебешко списание, напротив даже - кожата му е болезнено зачервена, леко сбръчкана, очите - мътни, краката - криви, но... във вашите очи това е най най-красивото бебе на света!

4 нещо: Дори и в най-дълбокия си сън можете да чуете всяко помръдване на вашето бебе, а когато то започне да скимти от глад, ставате и със затворени очи, роботски автоматично, приготвяте шишенцето с мляко, затопляте го, храните детето и си лягате, за да станете отново след 2 часа, след 2 часа, и след 2 часа... И така чак до сутринта.

5 нещо: Цяла нощ не сте мигнали, защото детето ви е плакало от колики, но пак намирате сили да му се усмихнете на сутринта и да го погалите по главицата.

6 нещо: Първото пораснало зъбче, първата изречена сричка, първата извървяна крачка - радвате се на тези неща, сякаш са най-големите постижения в живота ви.

7 нещо: Толкова сте свикнали с миризмата и вида на нааканите памперси, че дори не ви правят впечатление - може да ги смените и по време на... вкусен обяд, без това да ви пречи на апетита.

8 нещо: Можете да правите всичко само с една ръка, докато с другата държите детето си.

9 нещо: За вас да вървите из стаите и под краката ви да хрущят настъпени кукли, камиончета, колички, бисквити, солети - това е нещо, което ще ви липсва и безпокои, ако не го усещате.

10 нещо: Четете детски приказки със същия интерес, с който детето ви ги слуша...

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ах,как ме разчувства...
    Мисля си,че дацата ти са щастливи с такъв татко
    Смисълът на живота,събран в две малки очички
  • Точо така!!!
    Отдавна ми липсват тези малки, сладки моменти!
    ( сега са заместени с големи такива )
    А точките могат и да се увеличат!
    Поздрави!
  • Съвсем вярно!
Предложения
: ??:??