20.11.2012 г., 10:18 ч.

21.12. 3012г. след Маите 

  Проза » Хумористична
1262 0 6
1 мин за четене

Участвах в конкурс за сценарий на видеоклип  „Мтел и безкрайността” и получих награда за най-добра комедия.

3012 година.

Сем. Петрови са на своята междугалактическа совалка и са готови за полет.
- Къде ще почиваме тази година?
- Миналата бяхме на Марс, хайде да идем на друга планета.
- Леле, забравила съм си несесера. Новите гримове... Ох, добре, че телефонът ми е тук.
Взима телефона и се дезодорира, после започва да си суши с него косата.
- Скъпа, взе ли ми самобръсначката?
- За какво ти е, вземи моя телефон и се обръсни като хората. Няма да ме излагаш като на Венера.
- Хайде, излитаме. Сядай до мен, нали си ми навигатор.
- Я вземи моя телефон. Дай ми, моля те, твоя, че е с по-голям екран, да си изгледам „Дързост и красота”. Беше любимият сериал на прабаба ми. Тя ми разказа първите серии, които ù е разказала нейната прабаба и сега го следя. Мтел и Рич са ми по наследство. Сменихме планетата, вече живеем на Меркурий, но мобилния оператор – не. Скъпи, искаш ли малко да разнообразим?
- Друг оператор или нова поза?!
- Не, бе! Гледам галактическото меню на екрана на телефона, нали спрях диетата. Кой за какво си мисли. Вие мъжете мислите само за едно, а уж любовта на мъжа минавала през стомаха...

- Така е. Нали затова те взех, като ми каза, че си главен готвач на петзвезден хотел.

- Не започвай отново, гледай си мас... пътя... уф, трасето. Айде, че филмът започва. После ще вечеряме, ще ти пръжна две яйца на дисплея.

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ех, Лажова, порадва ме!
  • Скъпа моя Доче, понеже не вярвах в края на света, защото Мая ми каза, че на маите са им свършили камъните...но това е друга история, та...Реших да ви кажа, че след 21.12.2012 година, ще живеем по-добре, ще пътуваме и ще имаме повече придобивки...Та те така, животът е хубав и...продължава!!! Вервайте на Светлана, нищо, че е Лажова. Имах онзи ден имен ден и ме питат днес Лажов ден ли е, а то Игнажден
    Селвер, ти си слънчице, върна ми спомени... Първата ми ученическа любов...Скарахме се с него, някакъв мой каприз и момчето идва зад блока и крещи с пълно гърло: Светле, обичам те!!! Бясна съм му. Лято е, всички прозорци са отворени, аз затварям моя, за да не го чувам, защото съм му сърдита и мисля, че след като аз не го чувам вече, никой не го чува Детски истории, но целия квартал научи, че той ме обича. Мерси за песента!!!
    Благодаря ти, Радке!!!
    Ангар, едното не заменя другото, въпреки, че има функция вибрация
    Безжичен, да не се окаже, че си вечен, обещаха, че няма да е скоро краят Прегръдка за всички!!!
  • Хареса ми и му се порадвах рано сутринта. Ще го прочета пак след края на света.
  • Честита ти награда, Светланал!
    И аз да бях, на тебе бих я дал!
    Светът да свърши - джи ес ема дръж!
    Ти с него нямаш нужда и от мъж!
  • Толкова хумор в 20- тина реда!
    Поздравявам те!
  • Ауу.Къде била истината значи.Не във виното,не в ракията,а в мобилния оператор.И `кво излиза значи- след края на света остават освен плъховете и хлебарките още сем. Петрови .Каква дързост,каква красота! Г-жа Светлана Петрова, ако имате един излишен телефон.Много обичам пържени яйца.
    И честита ти Марсианска награда!
Предложения
: ??:??