6.11.2009 г., 20:25 ч.

* * * 

  Проза » Хумористична
743 0 2

  Студена, зимна утрин. По улиците на Плевен имаше доста хора, все пак беше събота. Вървях си аз по Старата главна и гледам хора, деца, продавачи, биячи, пиячи излезли през този зимен ден прохладен.

  Отляво - продавачка, суети се, опитва се да нагласи "Версаче" рокля на манекена. Не успява. Все не ù харесва. А то - май чувство няма.

  Отдясно гледам аз мангал. За пица тоз жунгал май се е спрял. Мисля си, а пари отде, но ето, че видях едно прасе. Не прасе, жена било е то с палтенце на "Шанел" и обувки тип - наперен петел.

  Но пак по външността излъгах се. Гледам изведнъж навежда се. Оп в кошчето тя бръкна. Рови, рови, та се мръкна. А накрая тя извади левче, после в джоба го постави и косата си оправи.

  И сега ми скимна, ето! Вече знам за какво контето слага скъп парфюм напето. Като в кошчето ще рови да не му миришат дрехите нови.

  И оттука извод генерален аз направих - за скъперника пари не стигат, дай му още, още, още и пак ще рови той във боклукчийско кошче.

© Цветан Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Един разказ изказва чувствата и състоянието на автора(нали за това пишем). За това нищо не ми пречи да изразя презрението си към скъперниците и ман... опа ромите в България. Мога да изтъкна и причините, но ще стане много расистко, а не искам бан.
  • Навярно идеята ти е била да усмееш персонажите си,но се е получило доста вулгарно.Да не говорим,че частта за ромчето с пицата си е чиста проба расизъм.
Предложения
: ??:??