12.06.2009 г., 10:34 ч.

Адаптиране 

  Проза
704 0 1
1 мин за четене

АДАПТИРАНЕ

Бронто и Ихто се родиха в един и същи ден, дори в един и същи час през Годината на Големите дъждове. Разликата беше само в това, че първият се роди на сушата, а вторият се излюпи в субстанцията планктон-вода на Праокеана. Същият този Праокеан, който поради постоянните дъждовни изстъпления бе навлязъл доста навътре в сушата, лишавайки тревопасните от храна. Настанаха гладни дни за „завърската”общност през Мезозоя. Всеки се спасяваше както може и в интерес на истината трябва да се знае, че точно тогава много животни зарязаха вегетарианството и се отдадоха на месоядство, дори на канибализъм, рискувайки по този начин да си развалят фигурите.

В един неприятно горещ ден Бронто и Ихто се видяха за първи път и спонтанно се хвърлиха един към друг, но много бързо разбраха, че единият не може да диша във водата, а другият -  респективно на сушата. Въпреки това, сякаш ръководени от нечия чужда воля, използваха всяка свободна минута в скъсяване на разстоянието помежду си и с удоволствие установяваха все по-увеличаващото се време на присъствие в света на другия. Ихто подаваше от водата дългата си шия, а когато вече не можеше да издържи - Бронто се гмурваше в топлата прегръдка на древното море, докато се превърнаха в своеобразни амфибии, явявайки се доайените на нов животински вид - този на земноводните. И когато страничните наблюдатели с интерес очакваха кървавата развръзка на финалното им докосване, то тези двамата ги разочароваха максимално, защото единственото им желание бе да поиграят заедно...

 

ЕВОЛЮЦИЯ - Метаморфоза, породена от Любов.

 

© Ангел Хаджипопгеоргие Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много оригинално и интересно,страхотно е!(:
Предложения
: ??:??