6.03.2009 г., 12:58 ч.

Ако имате три купички с вино, а сте само двама 

  Проза » Разкази
560 0 1
1 мин за четене

- Ей сега се връщам - каза Ко Та Рак и забърза към тоалетната.
- Та...? - започна да пита нещо Ра, обаче я прекъснаха:
- Ако имате две ризи, дайте едната на ближния си - избърбори на един дъх Праз Но Дум.
- Ако имате три купички с вино, а сте само двама, дайте излишната на нуждаещите се жадни братя - не по-бавно издудва брат му Мно Го Слов.
След тези си думи двамата монаси от ордена на Бърборещите братя, като един посегнаха към паничката на Ко Та Рак. Но Щен Вълк и Черната пантера обаче реагираха своевременно и едновременно пернаха през ръцете по един бърборещ брат, а после, все едно се бяха наговорили предварително, казаха в един глас:
- Ррррр!!! - и оголиха многозначително зъбите си, което накара Праз Но Дум и Мно Го Слов моменталически да се изметат.
- Хм? - зачуди се Ра. - Защо ли искаха да цапцаросат виното на Ко?!
- Не зная - сви рамене вълкът, а след кратък размисъл, колкото за една глътка вино попита - Ти разбра ли нещо от това, което говореха?
- Не - сбърчи нос пантерата. - Много бързо бърбореха и нищо не им се разбираше!
- И аз дума не им разбрах - замисли се Но Щен Вълк. - Май нещо за ризи казаха... но къде се е чуло и видяло вълк да носи риза...?
- В приказката за Червената шапчица - отговори му Ко Та Рак, който тъкмо сядаше на мястото си. - За какво си говорите всъщност?

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??