29.12.2012 г., 11:21 ч.

Ако ми позволиш 

  Проза » Други
918 0 8

 

   Aко ми позволиш... Ще бъда естествен - какъвто останах докрая с теб. Понякога усмихнат, понякога меланхоличен. Знам, не съм идеален, но останах докрая реален.

Не ти се сърдя, нито пък те виня! Избра друга посока, в която да гледаш. И нека бъде така - твоята воля, твоето желание, твоя избор!

  Ако ми позволиш... Боли ме, но какво от това?! Исках, но явно не съумях! Да ти подаря сърцето си, да поделя с теб съдбата, да те даря с обичта си! Но уви, ти не пожела! Действителността е такава - пътищата ни се разделиха. Поотделно със своите мисли, със своите желания!

 Ако ми позволиш... Желая да бъдеш щастлива! Открий светлината, намери любовта си! А мен... не ме мисли, нито съжалявай! Аз съм си същият, понякога усмихнат, понякога меланхоличен! Аз ще остана реален!

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сед, чудесно, истинско !
  • Благодаря за искренните пожелания,toxin! Казват,че когато пожелаеш нещо добронамерено и от сърце, то се сбъдва! От своя страна бих искал да ти пожелая много здраве, късмет, любов и сбъдване на всичките ти мечти! Така че да бъдеш истински щастлива!!!
  • Честита Нова година, Сед! Ако ми позволиш, ще ти пожелая любовта никога да не те напуска, а ти никога да не се променяш, само за да угодиш някому! Жив и здрав бъди!
  • Мъдри хора са казали: " Ако обичаш някой, остави го да си тръгне! Ако и той те обича ще се върне!" Поздрав за споделеното и успех!
  • Когато губим едно, печелим друго. Много важно да възприемем трудностите, като изпитания, с които трябва да се справим, за да продължим напред. За да открием и намерим онова, което би ни направило истински щастливи!
  • Знам! Малко хора го постигат, въпреки болката да изберат да бъдат себе си, вместо да се правят на клоуни, за да угодят някому!
  • Идеята е да бъдем естествени в избора си, независимо от резултата!
  • Стига сте се разделяли, бе хора! Обичайте се!
Предложения
: ??:??