3.08.2007 г., 10:56 ч.

АЛИЕНАЦИЯ 

  Проза
1796 0 7
1 мин за четене

Жената, на която отворих вратата, приличаше на блатна вещица. Ама точно! Дори и без прическата, в която сякаш триста луди щъркела бяха играли мач. От погледа и веднага ми отпадна грижата да си изправям косата със сешоар в продължение на половин час.
- Къде е хубостникът? - изграчи тя, а аз получих аритмия.
- Не го крий, зная, че е тук! - моят си беше вкъщи, по пантофи и бих и го предложила на драго сърце, но кой е нейният си нямах на идея.
- Казаха ми, че си разпитвала за него! - погледът и от луд стана убийствено луд, а страхът ми така ескалира, сякаш виждах Осама Бин Ладен да ми маха от идващ насреща ми самолет. "Божичко, молех се, не позволявай да си умра невинна, за чужди грехове, не оставяй две деца сираци...." И аха-аха паниката и самосъжалението да ме довършат преди Баба Яга, покрай мен изпълзя персийският котарак, който в топлото време често ми идваше на гости по перилата на балкона и чийто собственик безуспешно се опитвах да открия.
- Любов моя, живот мой! - зави събеседничката ми като пожарникарска сирена и се посипаха такива словоизлияния, от които и героите в най-сълзливите сапунки биха получили пристъп на гадене.
- Да не си посмяла повече да го примамваш! - изфуча фурията и изчезна със скоростта на болид от формула 1.
На мен ми трябваха около 10 минути да затворя вратата и устата си. В този ред.
Така си е - живеем в блокове, побиращи население на една малка бананова република, а не познаваме никой. По-близки сме си с виртуалните приятели пред компютрите и забравяме реалните... Алиенация!

© Невяна Калчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това за блатната вещица много ми хареса. Чудни малки весели разказчета.Радвам дсе , Нев, че бях тук.
  • Хахаха,страхотен разказ.
    По истински случай ли е или е измислен?
  • Поздрави и от мен, няма да повтарям другите, само ще кажа, че разказа наистина е много хубав.
  • Поздравления!
  • Алиенация - има ли такава дума или идва от извънземно? Простете плиткоумието на един моряк
    И като такъв съм особено доволен от образността
    Допадна ми, Нев

    за блоковете - не ми се и мисли нали ми вчеха къщичката и ме набутаха в тухла четворка
  • Поздравления за хубавия разказ! Съгласна съм с написаното от Ангар.
  • Чудесно! И със своята неочакваност, и със стегнатостта на изказа, и с образния език!
Предложения
: ??:??