31.07.2007 г., 9:22 ч.

Aлкохол 

  Проза
738 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Лед, бавно топи се в чаша пълна... гласове ехтят... тела бавно нагряват въздуха... смисълът се губи вече... кой за какво излязал, само хормона вече остава... светлина червена следва бясно тяло... на пилон качено... струйки пот се стичат, смесени в шотче на екстаз... поглед замъглен жертва търси, да изригне... в огън и вода да удавят страсти чужди на ежедневие сиво... Поглед чужд по чужди бедра броди... език бавно търси си пролука, под обсада взел бляскавите зъби... ръце немирни шават на воля по места съкровени... светлините бавно се въртят, хората и те, като експонати на природата, на витрина от грехове окачени... животинското изплува... чужди очи сцена експлозивна търсят... тя не закъснява... целувка страстна... блясък... звук... езикът е вътре... ръцете нежни по гърдите бродят... стискат и дерат... мъчат се насладата да разпалят... желанието да изострят... болката сладка избухва... шия потна под език палав се превива... език, гаден и жесток, гърди дразни (някои май, че се и и*празни)... нежна кожа докосва малък мъж... от летаргия събуден... с цел една... груби ласки... меки пръски... топлината... всичко свърши.

© Стоян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??