31.01.2024 г., 10:24 ч.

 Ангел на спасението - 3. 

  Проза » Повести и романи, Фантастика и фентъзи
116 0 2
1 мин за четене

Разговаря с мен благо, разпитваше ме за всичко.

Не зная защо. Та Той всичко знае?! Всичко!

И то не от момента на извършването, а преди това. Много преди това. Знаеше, естествено, какво ще направя много, много преди да се появя в Неговия свят…

И, все пак – разпитваше ме. С разбиране и съчувствие за трудното ми решение. Та аз наруших решението Му…

Сетне времето потече нормално. Никой нищо не ми каза за стореното. Нито порицание, нито похвала. Всички – ангели, архангели, светци, просто наградени с вечността в Рая души – всички приеха станалото като частица от Неговото прозрение…

Сетне Той наказа двата града. И аз отново наруших заповедта му. Която беше от ясна по-ясна: край на обиталищата на греха!

Аз изведох от крепостните стени не само Лот и семейството му. Изведох и малката Естер. Петгодишно дете, имало нещастието да бъде родено в този разсадник на злото. И, както предположих – предназначено да стане обект на порока…

Просто я закрих с невидимата бяла ангелска наметка и я изведох…

Тогава Той ме въздигна от Ангел наблюдател в сан Ангел пазител… Просто около мен се появи ореол, а прелитащите ангели първи кимаха с глава. Това е. При нас няма сложни ритуали, няма външни знаци за отличие или белези за наказание. Тук ли си – значи има защо Не е необходимо всеки да го вижда. Важното е, че Той знае всичко за всеки…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??