15.05.2013 г., 20:36 ч.

Ангели срещу Демони глава 5 

  Проза » Фантастика и фентъзи
814 0 1
10 мин за четене

 

 

Глава 5


Ангели срещу Демони

Повече за нея!


На сутринта:

Още щом отворих очи, първата ми мисъл бе за Ейприл!

Бях лудо влюбен в нея... и нямах търпение да се смрачи, за да се видим.

Реших да разкажа за случилото се на отец Aгуас, а после и да говоря с баща си за чичо ми Хоанг.

В гората:

- Коя, по дяволите, беше тази и за коя се мисли да ми разваля насладата от гибелта на Тайлър?! – Дейв – Той ще си плати скъпо за сестра ми Троя!

- Успокой се, Дейв, тя няма винаги да е до него! – Кейт

 

В църквата:

- Добро Утро, отец Агуас. Тук съм, за да Ви разкажа за случилото се снощи. - Аз

- Какво стана Тайлър? – Отеца

- Убих Троя! Но след това бях на път да умра, когато от нищото се появи момиче на име Ейприл. Тя ми помогна с демоните и изглежда много по-силна от тях! – Аз

- Аз изпратих Ейприл при теб, за да ти помогне! Тя е моя дъщеря! - Отец Агуас

- Какво, сериозно?! – учуден попитах аз!

- Разбира се, че ти говоря сериозно. Някога да съм се шегувал? –Агуас – Знаех, че вършиш глупост, като отиваш само в гората, знаеш, че така постъпи и Ива! Трябваше да сторя нещо, не можех да оставя нещата така! А говори ли с баща си?

- Не още, но ще! – Аз

 

Нощта настъпи бързо и дойде време за срещата ми с Ейприл! Нарочно скрих от отеца за чувствата ми към нея! Не знаех как ще реагира...

Щом пристигнах на мястото ни, тя беше там! Втренчена в морето...

- Закъснях ли? – Попитах закачливо аз.

- Не, и аз дойдох преди малко... - Усмихнато отговори тя.

- Искаш ли да се опознаем по-добре? Не знаем нищо за себе си? - попитах обнадеждено.

- Става - отвърна тя, обърна се към мен и ми каза:

- Разкажи ми повече за себе си...

- Казвам се Тайлър, което ти вече знаеш, не знам откъде! Живея с родителите си близо от тук. Ходя на училище, тази година е последната. Имах и най-добър приятел, който вече е мъртъв!

Това е за мен накратко, а ти?

- Аз съм Ейприл. Учих в чужбина дълго време. Сега се местя тук, защото завърших и няма смисъл да оставам там... – Ейприл

- Върна се тук при баща си, нали? – Прекъснах я аз.

- Откъде знаеш? – Изненадано попита тя.

- От него. – Аз

- Познавате ли се? – Ейприл

- Да, отец Агуас... – аз

- Какво съвпадение – Ейприл

В този момент през очите ми мина ужасяващата гледка как брутално убивам Ейприл!

Не знаех защо ми се привиждат такива неща, чувствах се странно, сякаш не се побирах в кожата си, сякаш не съм себе си!

Не можех да пренебрегна това и щом се прибрах, седнах да говоря с баща си:

- Татко, искам да ми разкажеш за случилото се с чичо ми Хоанг! - Аз

- Откъде ти хрумна сега това?! – баща ми учудено попита.

- Искам да знам всичко! – Заповядах аз!

- Прав си! Вече трябва да ти разкажа за него. – баща ми – Той беше ангел също като нас! Убиваше ужасно много демони и много ги мразеше! Но един ден внезапно взе да се променя...

Започнаха да ми се привиждат лоши неща!

- Лоши, какви по-точно? – Заинтересовано попитах аз.

- Убийства например! И извършителят бе самият той!

Седмици по-късно започна да вижда в огледалото демон вместо себе си ангел! Чувстваше се зле. Не си намираше място... чувстваше, че ще полудее!

Това и стана... може би защото психиката ми беше слаба, не знам!

И неусетно, когато изпита силен гняв, той се превърна в отвратителен ДЕМОН! Целият бе изпълнен с гняв, с презрение, злоба! Беше ужасно! – Разказваше баща ми.

- И какво стана на края? – Попитах загадъчно.

- Нищо, вместо да помага на Бога, той се превърна окончателно в поредния злодей... само че много по-могъщ от преди. Може би защото е бил Ангел, а след това и Демон!

А ти защо се интересуваш от тази история? – Съмнително попита той.

- Просто така, стана ми интересно. Жалко за него. – Скрих истината, защото се страхувах от реакцията му, като разбере, че с мен се случва същото!


Глава 6 утре :)

Намерете ме във Facebook:

https://www.facebook.com/dancho.grigorov.96?ref=tn_tnmn


© Данчо Григоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много, много интересно!
Предложения
: ??:??