22.05.2013 г., 9:16 ч.

Ангели срещу Демони глава 6 

  Проза » Фантастика и фентъзи
634 0 1
5 мин за четене

Ангели срещу Демони

''От Ангел в Демон''

Глава 6


 

1 месец по-късно

Какво се случи с мен? Точно това, което се е случило с чичо ми.

Убийствата, отраженията всичко..

А  колкото до Ейприл бяхме заедно до деня на преобразяването ми от ангел в демон! Остави ме.. думите ù бяха:

- Не искам да съм с животно!

Сринах се... не знаех как да продължа!

Дейв от мой зъл враг се превърна в най-близкия ми човек... това е планирал с убийствата, които вършеше. Злобата, гневът, който изпитвах ме докара дотук!

 

В църквата:

-Ейприл не трябваше да оставяш Тайлър затова, което му се случи - Отец Агуас

-Но татко аз съм ангел, аз помагам и служа на Бог. Грях е да бъдем заедно! - Възпротиви се Ейприл

-Да, така е, но само любовта може да му помогне да върне истинското в себе си! Любовта е свято чувство... – Отвърна отец Агуас сигурен в думите си!

 

В гората:

-Хайде ела със нас... ще има много кръв, плач... СМЪРТ! – Дейв

-Да вървим, искам да изкормя някой! – Отговорих учудващо аз!

 

Ейприл излезе от църквата. По най-бързият начин се качи на колата си и се отправи към гората...

 

-Хайде, какво чакаш?! – дейв ме попита с удоволствие!

-Не искам! – Отговорих аз мислейки за Ейприл.

-Ти си животно... нуждаеш се от това...! – Дейв

-Недей! Не го прави! Ти не си такъв. – Уплашена се провика Ейприл.

В главата ми за миг преминаха случките ни заедно с нея, изпитах ужас от това, което бях готов да направя...

Но бързо ужасът отмина, хванах невинен човек и разкъсах плътта му, точно както едно животно би направило!

-Нееее! – Ейприл изпадна в депресия! Не можеше да повярва, че това съм аз – бивш ангел!

Ужасена тя се обърна обратно и забяга към колата си !

-Хайде знам, че още си гладен. Давай, разкъсай я! – забавлявайки се с нас каза Дейв!

Всичко в мен крещеше ‘‘хвани я и я разкъсай на малки парченца

Не усетих дори кога започнах да я гоня!

Ейприл цялата трепереше, бягайки към колата...

Бързо настигнах Ейприл, скочих и ръцете ми здраво хванаха крака ù. Тя падна на земята...

Обърна се и ме погледна право в очите... мъката ù беше голяма, но аз нищо не изпитах...

Тъкмо да разкъсам нежната й кожа, огромна светлина, но не бяла за да кажа ‘‘Ангел е!‘‘, нито черна на демон, а тъмно лилава?!

В този момент всички демони, включително и аз замръзнахме!

Не можех да помръдна и пръста си!

Щом Ейприл се качи на колата, лилавата светлина, разпръскваща се из цялата гора изчезна.

Най-интересното бе, че зад лилавата светлина не стоеше кой да е, а самият отец Агуас!?


Благодаря Ви, за отделеново време.


Намерете ме във Facebook:

https://www.facebook.com/dancho.grigorov.96?ref=tn_tnmn


Или в Twitter

https://twitter.com/DanchoGrigorov1

И в facebook и в twitter може да намерите информация както за мен, така и за

поредицата ''Ангели срещу Демони''


Най-голямата новина е:

НОВА ПОРЕДИЦА! инфо за нея в социалните мрежи!


© Данчо Григоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Надявам се скоро да има нова част!
Предложения
: ??:??