16.09.2021 г., 20:32 ч.

Антифриз 

  Проза » Хумористична
467 0 4
2 мин за четене

 

 

     Трагедиите и проблемите са неразделна част от битието на хората. В опита си да ги преодолеят и решат, мозъците им с жилава гъвкавост търсят възможности за креативност и чувство за хумор . 

     Пройко, беше изненадан, когато след като беше паркирал колата си пред магазина и се върна от покупки, завари локвичка течност под предницата. 

  "Какви са тези течове тука!?" - зачуди се той. 

Остави покупките на седалката, отвори предния капак и взе да обследва внимателно възможните причини. 

  "Така, така, долу в дясно до радиатора откъм решетката се вижда влажно петно. Най - вероятно теч от радиатора."- заключи Пройко

    Погледна в разширителния пластмасов съд и видя, че там няма и капка антифриз. Топна пръста в мокрото и го близна с върха на езика. "Антифриза, би трябвало да има сладникав вкус,  а този е нещо възкисел и лютив. Теч! Това е! Ще ходя на сервиз!" - отсъди. той

 

Ден по късно телефонът звъни:

- Ало!

- Да!

- От сервиза сме.

- Да, открихте ли теча?

- Ами вижте, няма никакъв теч.

- Как така, долу откъм страната на водача, при светлия отвор на предната решетка? 

- Двайсет минути вече работи двигателят и е сухо. Вие доливате ли антифриз.

- Не.

- А трябва, защото с времето се изпарява. Затова ви е празен разширителния съд, а петното най- вероятно някое куче да ви е препикало колата? Не виждаме какво друго може да е, ако беше охладителна течност, щеше да стои мазно.

- А сега де?! 

- Елате да си вземете колата. Теч няма!- отсъди експертният глас от другата страна на слушалката.

- Да, добре, ще дойда.

   Няколко часа по-късно Пройко возеше жена си към дома. Беше я взел от работа и ѝ разправяше, колко е доволен от това, че няма проблеми с колата.

- И ти наистина ли близна, да видиш какво е?

- Ами аз, само с пръста и после с върха на езика!

- И после ме целуваш?!!

- Ама мило, нали ти казах , то само съвсем малко. - заоправдава се Пройко и разбра, че работата не отива на добре.

 

16.09.2021

© Димитър Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??