15.02.2021 г., 19:07 ч.

Анунаки- 1 ( Порталът ) - втора част 

  Проза » Фантастика и фентъзи
218 0 2
5 мин за четене

                                                    ВТОРА СЦЕНА

 

                         ( Генералния щаб на анунаките на Синята планета )

 

ЕН ЛУГАЛ: Откривам това извънредно събрание и давам думата на представителя на научните среди- Енлил!

ЕНЛИЛ: Драги съпланетяни, както предварително ви беше съобщено: Порталът се затваря и в най- добрия ред трябва да се евакуираме! Да отпътуваме за родната Нибиру! Имаме на разположение 1, 8 цикъла!

ЕН ЛУГАЛ: Ще бъде приложен стандартния план за евакуация на анунаките, като този път ще има и изменения! Няма да вземаме адами, нито каквито и да е животни, нито живи растителни видове, а само записи на такива!

ЕНЛИЛ: Но забраната е само за адамите! От името на научните среди, протестирам! Нямате право на еднолични решения!

ЕН ЛУГАЛ: Протестирайки вие не вземате предвид това, че в момента на планетата има прекалено много анунаки- туристи и в кой кораб, според вас, ще бъдат настанени за пътя им към дома? Въпреки предупрежденията, от моя страна, туристическите агенции, дори и Правителството, не ме чуха, а постоянно изпращаха летовници и ето го резултата! Наличните кораби едва ще ги поберат! И мисля даже, че търговските кораби ще се простят с по- голямата част от стоките си! Не само с живата, но и с някои ценни минерали!

ГИЛ: Отново търговците ще бъдат ощетени! Кой ще компенсира загубите? Лишаваме се от адами работници, лишаваме се от всичко! Ще се върнем с празни ръце!

ЕН ЛУГАЛ: Запознати сте с рисковете! Времето тук е ограничено! Докато използвате ресурсите и печелите, не ви се чува гласа! Ако зависеше от вас бихте оглозгали цялата планета!

ГИЛ: Да се спори с вас е все едно да накараш някой адам да полети!

ЕН ЛУГАЛ: Напуснете събранието, Гил!!! Чакай!

ГИЛ: " Напусни, чакай " ! Да не съм ви домашен адам!

ЕН ЛУГАЛ: Поемаш 50 процента от пътниците, военните кораби 35 процента и научните 15 процента!

ГИЛ: Ние, 50 процента!!! Проклятие! Добре, слушам! ( излиза )

ЕНЛИЛ: И за нас е ясно! Позволете да напусна събранието!

ЕН ЛУГАЛ: Прощавай, Енлил! Но живота на всички анунаки е на първо място! Върви! ( Енлил излиза )

ЕН АСАЛЛУХИ: По план първо тръгват пътническите и научните кораби! След тях търговските и накрая военните!

ЕН ЛУГАЛ: Съгласен съм! Всички ще сме подчинени на техни величества... летуващите! Какви оръжия и муниции не може да вземете?

ЕН АСАЛЛУХИ: Това е списъкт! ( подава го на Ен Лугал )

ЕН ЛУГАЛ: Какво??? За война ли се готвите? Кога е докарано всичко и защо аз не знам?

ЕН АСАЛЛУХИ: От 20 цикъла тук, на Синята планета се произвеждат тайно оръжия и амуниции, и също така тайно се тестват!

ЕН ЛУГАЛ: Тайно!? Къде е производството, къде се тестват? Защо аз не знам? Кой е нарушил наредбите? Военните ли?

ЕН АСАЛЛУХИ: Решението е на Правителството и мисията е секретна! Заповедта гласи: вие и интелектуалните среди да не сте в течение, за да няма затруднения! И тъй като вече вие знаете, като военен сте длъжен да опазите военната тайна и да мълчите! Има 10 производствени бази, разпръснати по цялата планета! Тестове се извършваха в открития космос и на спътника А- 1 ( Луната ) , на тъмната му страна!

ЕН ЛУГАЛ: Ооо, Велики АН! В какво се превръщат анунаките? И какво ще се прави с всичкото това безумие? Няма време! Тук ли ще се остави?

ЕН АСАЛЛУХИ: Нищо не ще се остави! Всичко ще бъде взривено тук!

ЕН ЛУГАЛ: Тук?

ЕН АСАЛЛУХИ: Да, тук!

ЕН ЛУГАЛ: А ако заовядам да не го правиш?

ЕН АСАЛЛУХИ: Подчинен съм пряко на Правителството и решението за унищожението на оръжията и боеприпасите е негово! Заповедта пристигна малко преди да се състои това събрание!

ЕН ЛУГАЛ: Безумие!!! Първо се произвежда безумие и накрая безумието се взривява! Колко от живата природа ще бъде унищожена?

ЕН АСАЛЛУХИ: Около 21 процента и самовъстановяването ще продължи около 1000 цикъла! Поне 15 процента ще се въстановят напълно!

ЕН ЛУГАЛ: Дори има и изчисления! Има ли адами в тези производствени бази и участвали ли са в производствения процес?

ЕН АСАЛЛУХИ: Да! Но с пълното унищожение на базите и те ще бъдат заличени!

ЕН ЛУГАЛ: Научили сте ги, вие сте ги научили! Накарали сте ги да правят неща, които дори не е трябвало да виждат! Не знаете ли, че всичко, което видят и пипнат го копират и го правят почти едно към едно! Запаметява се дори генетично и след някое и друго поколение излиза наяве!

ЕН АСАЛЛУХИ: Никой няма да оцелее и нищо няма да остане! А и адамите правеха дребни неща! Без високо технологични машини такива мощни оръжия не би могло да се направят! Изтребителите " Мушкуш "  ще свършат перфектна работа! На планетата ще оцелеят и ще останат само обикновените домашни адами! И тъй като не сме строили трайни сгради и съоръжения ще останат на пусто и от там нататък да се оправят както могат! И съм сигурен, че без нас няма да им бъде никак лесно и поглеждайи към празното синьо небе ще се молят: " Върнете се наши Създатели! Вие сте нашето спасение! " !

ЕН ЛУГАЛ: И без нас ще се справят! Усъвършенствахме ги! Могат да мислят, могат да говорят! Тялото им е устроено да борави с най- ралични оръдия на труда и досега го правеха с нашите! Но с течение на времето ще имат и свои! И ако сме пропуснали нещо, което не е трябвало, то след 10 000 цикъла адамите могат да унищожат собствената си планета!

ЕН АСАЛЛУХИ: Простете ми, Ен лугал! Но пророческите ви фантазии започват да ме развеселяват! Средно на 2000 цикъла сме тук и ще идваме много пъти!

ЕН ЛУГАЛ: Зависи от Портала!

ЕН АСАЛЛУХИ: Щом се е отварял, пак ще се отвори!

ЕН ЛУГАЛ: Дано! Да вървим! Чака ни дълъг път към дома!  ( излизат )

 

 

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...

 

© Асенчо Грудев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Ина!
  • "Щом се е отварял, пак ще се отвори!"..е, така решават вселенските въпроси, от куп за грош и после ние сме им виновни ... не мога да коментирам сериозно, но ще чета.
Предложения
: ??:??