5.06.2010 г., 23:47 ч.

Ария на реалността 

  Проза » Други
895 0 3
1 мин за четене

Ария на реалността

 

 

 

Нежна светлина от ароматни свещи.

Нежна музика на приглушена трептяща светлина от самата светлина на свещите. Ражда се поезия. Ражда се любов.

Пламъците са тъй крехки, полюшващи се по стената. Играещи си помежду си.

Политаш отвъд реалността и усещаш един друг свят, един друг живот, изпълнен само с любов и нежност.

Няма го страхът. Няма я несигурността. Всичко е в безкрая и всичко е възможно само с мисъл. Усетù как летиш. Усетù как нежно се носиш във въздуха. Цветовете не са това, което познаваш досега. Всичко е реално. Усети го. Остави го да влезе в теб заедно с глътката въздух, който си поемаш. Почуствай силата дълбоко в гърдите си. Нека живецЪТ влезе в теб. Виж светлината, преминаваща през теб. Усетù енергията, минаваща покрай теб. Протегни се и я докосни. Отворù си очите и я виж. Освободи съзнанието си от ненужното и остави вселената да влезе в теб, защото всичко друго е илюзия.

Усещаш ли тръпките по кожата си?

Усещаш ли живота в себе си?

Огледай се наоколо – всичко е красиво!

Ослушай се  - всичко е любов!

Поеми си въздух и вкуси чистотата на новото зараждащо се начало. Издигни се високо. Излез в открития космос и докосни слънцето. Вземи една звезда в ръка и я скрий между дланите си. Усетù нейния трепет. Усетù нейната надежда и мечти. Виж как ти се усмихва и те приканва да я пуснеш отново свободна. Тя ще ти се отблагодари по начин, по който никой друг не може. Усетù полъха от живата енергия, която се излъчва в откритото пространство. Слей се с тази енергия. Нека тя премине през теб, както и ти през нея. Стани едно цяло с вселената. Овладей най-могъщите бури. Загаси най-страшните пожари в душата си. Приеми чистотата. Приеми светлината. Извиси се над всичко и останù там горе, като парещото слънце, като нежните и чисти звезди.

 

Запознай се с  миналото и контролирай настоящето, за да знаеш бъдещето!!!

© Борис Керемедчиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е ти няма ли какво друго да кажеш сега...? :D
    Бил съм в дълбока концентрация, когато съм го писал
    Идеята не е да проповядва нещо, а да покаже нещо и да бъде усетено написаното...
  • Малко проповеднически ми се струва.
  • Ехх, каква чудесна реалност!
Предложения
: ??:??