22.10.2022 г., 9:15 ч.

*** 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
514 3 15

Не е важен цветът на кожата, а единствено цветът на душата. 

© Виолета Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Абсолютно съгласна!
  • Живея в цветна страна и срещите ми с различни раси и народности ме научиха, че има само умни и глупави, добри и лоши хора. Май слепците са най-справедливите!
  • Много благодаря, Акеми, че ни сподели. Радвам се винаги, когато ми напишеш нещо
  • Какво да кажа... През живота си съм обиколила кажи - речи половината свят и при толкова пътувания успях да намразя само три народа, като и трите са все бели. Много истина има тук.
  • Много са добри, работни, не се спират от работа, радушни, ако си гладен, те хранят най-обилно, щедри са. Това са ми многогодишните впечатления ат тях. Малко с хигиената не са като нас, но това е, защото малките селища нямат ресурс за течаща вода, нямат душаве и не ги използват като нас.
  • В моя блок има няколко такива семейства и знаеш ли... Само за тях не мога да кажа нищо лошо.
    Благодаря, Тони
  • Мисля, че трябва да живеем без предразсъдаци. Да опознаем хората, след това да ги приемаме заради душата им. Аз също съм имала допир до... много китайци и мисля, че тук, в България не са ги опознали такива, каквито са и имат изкривена представа за тях.
    Поздравлиния!
  • Прекрасно си го казал, Тоти
    Благодаря!
  • Очи различни - едни гледат, а други - виждат.
    Поздрави! Успех!
  • Жалко за нас... Много мило, Дани, че сподели нещо толкова лично. Оценявам го.
  • Имам две прекрасни внучета от цветнокож зет. Обожавам ги. Умни и красиви деца са. По-големият ми внук е на 16 години, а малката на 6. Когато са ми на гости, сме имали различни ситуации по темата. Младите са готини, възприемат ги с любов. Моите набори са...отчайващо зле по скалата за расова толерантност Мога много да разказвам. Добре е, че не живеят тук...
  • Много благодаря, Мая. Да го чуя от вас значи много за мен.
  • Много е готино. Браво!
  • Впечатли ме едно интервю, Миночка. Афроамериканец, споделя как други афроамериканци са го обиждали, пристигайки в Америка. Сравненията са брутални и нечувани. А той, казва ги и се залива от смях. Имаше изключително чувство за хумор и приятно, светло излъчване. Та затова исках да споделя.
  • Точно така е,Вили!
Предложения
: ??:??