17.02.2020 г., 18:20 ч.

Бат'Кан и Задругата на Акото 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична, Други
637 0 2
6 мин за четене

Ден 92 на воден режим

 

Градът бавно се прегъваше пред силите на Акомат и бандата престъпници,които не харесваха нормалния живот,
Злодеите искаха да превърнат света в огромно бунище, за да властват над хората.
"Задругата на акото", беше видяла слабост в лицето на цивилизацията, която без своето основно оръжие бе изключително слаба.

Не за пръв път, задругата се опитваше да превземе земята. При последното нападение, Генерал - Акомат пусна в атмосферата,к вирус с ДНК от него и капитан Пикльотрон.  Вирусът проникна в хората, в следствие на което всички хора по земята, започнаха да възпроизвеждат редовно части и от двамата.
Въпреки тежките поражения, живилизацията тогава победи, намери начини хората да измиват от себе си заразените клетки, които отделяха.
Но сега, сега ситуацията беше съвсем друга. Без своето оръжие Водата,  Цивилизацията и хората в нея трудно удържаха набезите на кафявите разбойници.
Хората отчаяно се запасяваха с мокри кърпи и купуваха бутилирана вода на галони, но ден след ден силите им отслабваха.

Пикльотрон и Акомат разчитаха на своя верен генерал Дрис, който се възползваше от това, че хората на земята са заразени със зловредно ДНК.  

Капитан Дрис, е братовчед на Акомат,който владее силата да влияе на Фека-вируса и да кара хората да прекарват повече време в тоалетните.  
Капитан Дрис, влизаше в даден човек, изчакваше го да стигне до място с градска тоалетна и атакуваше. Човеците бяха безсилни срещу тази атака. ДНК на Акомат активизирано от капитан Дрис, преминаваше в режим на хипер - производсвто и предизвикваше нетърпими стомашни болки и чести контракции на заразения. Човека нямаше избор и влизаше в градската тоалетна.
Там, го дебнеше - Смрад - Главен офицер на задругата. Смрад причакваше жертвите на капитан Дрис, на влизане в градската тоалетна и ги нападаще яростно.Проникваше през носа и облъчваше мозъчните клетки, така че след известно време главите на хората вече не се съпротивляваха срещу зловонните миризими и даже бяха склонни да ги приемат за нормални.
 Понякога, както сега, когато задругата беше на ясно, че главния генерал на Цивилиазията - японеца Хи Ги Ена е безсилен без вода, Смрад излизаше извън Градската тоалетна и достигаше до хората още с преди да пристъпят по стълбите.  
Поради тази й дръзкост, някои от жертвите успяваха да я отхвърлят и да се спасят от капана на тоалетната в близки храсти, или горичка. Когато се случеше някой човек да упсее да отблъсне Смрад, капитан Дрис излизаше от него, като приспиваше Фека-вируса. Това неутрализираше възможността на хората да отделят образуваните фека-клетки поне за няколко дни. Така че човеците започваха да задържат произведените Фека-клетки тялото си.  


Съпротивата на хората и силите с които ги пазеше цивилизацията, отслабваха много, когато попаднеха в градкса тоалетна.  Тези места, бяха възникнали единствено поради заразата с която Акомат бе отровил света. Това бяха портали към бунището и насраната планета на "Задругата на акото". Те ползваха капитан Дрис и вируса на Пикльотрон и Акомат за да карат хората да влизат там. Веднъж примирили се със Смрад, хорарата спираха да се съпротивляват яростно. Те започваха да я приемат на всякъде. Усещаха я, искаха да я махнат. Но без вода, съпротивата им беше невъзможна. Така задругта на акото се надяваше да завладее цялото човечество.

Високо в планината, в една гора извън града, живееше Бат'Кан. Баткан беше изънбрачен син на Райна Княгина и Батман. Той бе останал единствения човек на света, който притежава се в себе си, достатъчно чистота и сила, че спре Акомат.
    Майка му умира млада в борбба за свобода, а за баща му се носеха единствено легенди. След смъртта на майка си, Баткан израства в семейстовто на дойката и мъжа
й - Искрен и Добрина. На мястото, където живееха водата идваше от природата и хората лесно отмиваха опитите на Акомат да ги вербува.
Искрен и Добрина, бяха успели да запазят Баткан от светските лайна. Бяха го възпитали в идеите на чистота и доверие. Баткан искренно вярваше, че света трябва да бъде чист и открит и хората да имат доверие помежду си. Беше изучил изкуството на Големия Пешкир и имаше умението да открива вода.
 
Верни Приятели на Баткан бяха двама вундеркинди -  Шнура и Щепсела. Те се бяха борили редом с него и  Хи Ги Ена за да отблъснат предишното нападение на Акомат и Пикльотрон. При един от опитите им да създадат Електро-магнитно оръжие което да затвори порталите към Насраната планета, Шнура и щепсела предизвикаха появата на черна дупка, през която премина втора земя, напълно идентична със Земя 1.
 Съществуването на двете земи беше съвсем реално.Планетите бяха напълно еднакви, разликата беше във времето и световете в които живееха хората на тях.
 
Земя 2 , беше равновесната алтернатива на Земя 1. Там, винаги се случваха неща в противодействие със Свят 1, за да може да се запази вселенския баланс.

С опитите на Шнура и Щепсела, да използват магнитно поле за да погълнат лайно-планетата, те направиха така, че двете земи се озоваха в едно и също пространство, и се насложиха изцяло една върху друга. Понеже двете земи се озоваха на едно и също място но в различно време помежду им се създадоха портали.
 За хора 1, Свят 2 беше напълно прозрачен. Те просто виждаха и чуваха Хората преминали през порталите. Хората от Земя 2 обаче, използваха порталите. Те можеха да виждат и разбират света на Земя 1. Уви хората от Свят 1 единствено виждаха и чуваха хора от Свят 2, За тях Свят 2 бе напълно невидим.


 В следствие набезите на Акомат и Пикльтрон, хората от Земя 1, не живееха живота си спрямо, природата, планетата, или вселената. Много от тях носеха Смрад в себе си,което подтискаше желанията им да се борят срещу мръсотията. Те живееха в свят създаден от други хора и приемаха този живот за даденост.  Тъй като в Свят 2, винаги се случваха неща в противодействие със Свят 1, там постоянно имаше катаклизми. Живота на Земя 2 беше така организиран, че хората там можеха да променят деня си, във всеки момент когато пожелаят.
В Свят 2 живееха и две грешки на еволюцията -  Хипер Марио и Припадникс. Двамата се бяха запознали на тренировъчен лагер, ......  
 
 Хипер Марио и Припадникс бяха решили да вечерят в любимата си кръчма " Потния Мустак " ,  Те бяха любители на източната кухня и близки на Главния Майстор Готвач - Пико Германеца. Менюто в ресторанта беще изключително разнообразно. Предлагаха: Медуза по овчарски, Слон на тиган, Въшки пане и други интересни деликатеси.
Приятелите седнаха на отдалечена маса до прозореца. Дойде сервитьора и двамата поръчаха  Припадникс - Пингвин по Родопски и Сок от 14 химикала. а Хипер-Марио Комар-Кавърма.  и кутия прясно мляко от 91.
- Добра Година, - подметна Хипер Марио на Припадникс
- Да, липсва ми времето когато бяхме сами на света - отвърна Припадникс.
 
 Преди Шнура и Щепсела да разместят планетите, хората от Свят 2 живееха в прекрасен редови строй. Природните ресурси се разпределяха според нуждите, а необходимите работници се публикуваха в седмичен график по дейности и всеки сам избираше какво да работи. След атаката на Акомат над Земя 1, Земя 2 също пострада. Първите преминали порталите към Свят 1 се заразиха с фека-вирус и със завръшането си, го разпространиха на Земя 2. Това наложи да се построят Градски тоалетни. Хората от Свят 2, разбраха ,че Градския Кенеф отваря портал към кафявото царство, чак когато хванаха Шпионин на Генерал Дрис да се промъква зловонно към улиците на града. От тогава, в Свят 2 се създадоха задължителни графици, за работа. Организирани бяха отряди за охрана, за строеж на обществени кранове и чешми и отряд за спешно реагиране. Отрядите за Спешно реагиране се включваха, когато някой шпионин, успееше да премине през охраната. Хора на групи обезмирисяваха района, миеха пострадали и раздаваха мокри кърпички безплатно. Спец отряди се изпращаха и за да елиминарат заплахата и да се погрижат за всяка извънредно миризлива ситуация.

© Niki Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • .. съсИпАхме и армията вече, който както се чувства - няма пари за редактор =)
  • Капитан или генерал е тоя Дрис? Или са двама - капитан и генерал?
Предложения
: ??:??