2.11.2008 г., 20:53 ч.

Бе или Му? 

  Проза » Хумористична
1306 0 18
3 мин за четене

Сега... може и да не сте в течение, обаче аз съм най-красивата!... в Истанбул. Абе, аз и тука не съм съвсем крокодил, ама в Истанбул съм... ху-бост-кап-ка!!... Инак да кажеш... съм една такава - с коса, и нос имам, намира ми се отзад и отпред каквото си трябва... ей толчава на бой - нищо особено... Ама щото съм малко по-бяла и по-пухкава отколкото трабва ли?...

Абе, красива съм в Истанбул и това е!!... Още като стъпих на тротоара в Театро махале и... айдеее красива! Ама това Никол Кидман, това Анджелина Джоли - ряпа да ядат... Цялата мъжка популация на Истанбул впери в мене мазни и похотливи погледи, пълни с нескрит мерак... То не беше преблизване на мустаки, то не беше подвикване "Оф-оф-оф!", то не беше обръщане след мен... и  явно показване какво ми мислят... Пък да не речеш! - бях се стъкмила - поли доземи, 3/4 ръкави, уж да не се гологъзя, ама на!... то красота... можеш ли я скри? По едно време тъй настойчиви станаха,че се наложи придружаващите ме лица да направят бодигардски шпалир около мене, та да не бъда отмъкната от подивяла мъжка тълпа в някой сокак с викове "машшалла" и "чок гюзель".
              (Сега отивам да си шия полата отзад, щото така силно ми се въртеше опашката от кеф, та полата сега виси на парцали...)

Та вървя си, значи, по улицата в Истанбул - една такава крррасииива и... гледам, продават топли банички... Мммм, аз обича банички! Отивам аз и айдеее... цоп! - 100 грама банички... Ма това там не е като нашите схумнати банички! То е едно дебело почти педя, многопластово нещо - също като домашна баница... в тави... и ги запълнило догоре тавите! Режат го на грам с един заоблен нож, като тия за пици... Та вземам тържествуващо топлото и апетитно нещо аз... сложено на картонена чинийка и се оглеждам да се курдисам някъде, та да го уважа...

Обаче, се сещам, че тъй няма да е лошо, да си закупя и едно кисело мляко, та изживяването да е пълно. И с баничка в ръка се дрънвам в първата бакалия. Сирене, маслини, колбаси, консерви, лютеничка "Хорце"(?!?) и хладилни витрини със стройни редици кисело мляко. Гледам, пуля се като коте в календар, да разбера турските надписи. Първо, защото не съм полиглот - говоря само 2 чужди езика, между които не е турският, и второ, защото не понасям овчи продукти, та много ми е важно да закупя краве кисело мляко. Ни картинка, ни нищо!! Да бяха поне нарисували там някоя крава! - Ма не! - некакви завранкулки с преобладаващо У-умлаут... Вземам тогава една кофичка кисело мляко, потопорчвам се пред бакалина и задавам следния въпрос: "Млякото "Бее" ли е!... или "Муу"??? При което придружаващите ме лица получават конвулсии от смях и започват да се гърчат по пода. Човечецът ме гледа полуусмихнат (тая пък, кво иска?). "Беее или Мууу?" - настоявам с въпроса... И даже слагам пръсти на главата си да изобразя рога... И него го халоса смехът, ама успя да се довлече до хладилника и да ми даде мляко тип "му".

Такива ми ти работи... в Истанбул... :)

© Радост Даскалова Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Бря да му се не види убавицата. И за резил да станеш, пак ша сучат мустаки мъжурята подире ти
  • Нали съм отскоро по тия ширини, та надничам в архивите и хоп... попадам на този бисер E, честно отдавна не се бях смяла така Благодаря ти за емоцията и доброто настроение!
  • Разбирам...И чак сега си давам сметка, какво е нужно на човека - малко смях, и нищо повече.
    Благодаря ви за урока!
  • Справила си се отлично!!!

    Аз го знам този език много добре, ама пак не мога да се ориентирам в магазините им.
    Поздрав!
  • Просто не мога да повярвам! Хем красива, хем умна, хем оправна. Направо изпаднах в депресия. Обаче, евала ти!!!
  • Успя да ме разсмееш!Благодаря ти!понякога страшно много се нуждая от малка доза смях
  • Бе ли ми кеф? Бе ми!
    Машалла, убавицееее!
  • Ама направо си паднах от кеф и от смях докато те четох, да знаеш , и сега ще има още да се кикотя като си легна-много ми хареса този разказ! Лека нощ ,Радост мила!
  • Ама, че си образ!...
    Какво ли ще е, ако отидеш в Париж?
    Ако питаш мене, убавинята навсекъде сий убава...
  • маалееййй...що народ ми е прочел губнята?!...че и коментирали?!?
    благодарско, начи!
  • Хехехеххехеххе...!!!
    Рег, да ти кажа под сурдинка, че и на мен ми се цепна полата, ама то е от кеф, че съм те прочела, тъй да знайш!
    И добре, че съм седнала, и добре, че съм у назе, а не в Истанбул, та да не се сбере цялата мъжка сюрия, щото... еее, сещай се що!
    Страхотна си!
    Благодаря за прекрасното настроение, което ми създаде!
  • "...то красота...можеш ли я скри?"

  • Днес ще имам настроение!Поздрави - страхотия си!
  • Аз скоро бях в Одрин......и там положението е същото!!!Гледаха като изтървани момичето с което бях и даже наглоста им ме подразни.А тя си беше ....гадже от всякъде!!!Абе Ориент.........кво да правят хората като не са виждали!!!!Поздрави от мен
  • Бе или Му?
    А сега,де. Много забавно ми беше да го прочета.
  • забавно ми беше да прочета

  • ето че знаеш още поне един език
  • Разсмя ме!/навсякъде си хубава!/
Предложения
: ??:??