30.08.2021 г., 11:27 ч.

 Безразлични хора Финал 

  Проза » Други
304 0 1
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

В така наречените Годвърсез се намираха Съзидателя и Разрушителя, а също и Хипермен. Да бъдещ всемогъщ позволяваше на тези създания да излязат от границите на всяка идея за съществуване. Празното пространство, което ограждаше липсата на съществуване, отделяше Годвърсез от Омнивселената. Почти никакво създание не беше способно да съществува там освен за кратък период поради натиска на буквално отсъствие на нещо. И ако все пак се случеше да пътуваш през Оутсайд, беше напълно възможно да откриеш нещо, което беше много по-различно от онова, което наричаме съществуване. И затова то просто се наричаше Отвъд. Омнивселенския пътешественик беше същество, което беше напуснало границите на омнивселената, за да намери някакво потенциално чуждо съществуване. Това същество изглеждаше по странен начин - беше доста високо - от порядъка на шест фута и единадесет инча, тежеше двеста и тридесет либри, а също така беше от мъжки пол. Пътешественикът прекосяваше това тъмно празно пространство от незапомнени времена. Времето минаваше и за това създание се чуваха най-разнообразни новини дори и от създания като Хексагоналните лордове, Хайпърмен и Оувърсийър. В крайна сметка това безименно създание беше убито, като този факт не прекрати съществуването му, а просто го върна на неговата планета като запази спомените му - дори и от това съществуване. Най-мощните създания в Омнивселената научиха, че Омнивселенския пътешественик беше влязъл на място и състояние на съществуване, различни от омнивселенското съществуване само по себе си, и беше загинал. Завръщайки се на своята планета, той откри, че не беше способен да разговаря в нейните рамки, но беше придобил способности като безсмъртие, телепортация и пътуване със светлинна скорост. При повторното си завръщане, Омнивселенския пътешественик беше осъзнал какво всъщност беше открил - безкрайният релм Отвъд. При своето пътуване Омнивселенския пътешественик беше срещнал и други подобни на него пътешественици от други монокозмове, които имаха същата цел и бяха оцелели при първото си пътешествие Отвъд. Но този пътешественик беше различен, тъй като беше придобил способности от своите преживявания. Неспособен да се завърне у дома, той взе решение да стои в метапространството. И всичко беше наред, докато Омнивселенския пътешественик не реши да придобие сили на ниво-създател - с помощта на група от неговите спътници... А накъде щеше да го отведе пътя само Господ знаеше...

© Атанас Маринов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дорога приведёт туда, или туда ))
    Есть в Болгарии самый большой фантаст-реалист - Васил Манев .Хулиган в науке и лидер по жизни будущего
    "Единство Вселенной" - одна из его книг - инструкций,очень советую.очень...
Предложения
: ??:??