1.06.2008 г., 9:21 ч.

Безсмисленост 

  Проза » Други
1374 0 3
1 мин за четене

                                                Безсмисленост

Безсмислено момиче в безсмислен свят живее. Безсмислено стои и гледа през безсмисления си прозорец вън. Вижда безсмислен свят, търка безсмилено очите си и иска да види нещо различно. Търси да съзре безсмиленото слънце, но е безсмислено да го види, защото е твърде късно и е  вече безсмислена нощ. И така, тя безсмислено стои в тишината. Безсмислено гледа, но не вижда, безсмислено диша, но не чувства. Безсмислено очаква нещо да се случи, но дълбоко в себе си знае, че и това е безсмилено. Безсмислено се опитва да си спомни защо всичко е станало около нея толкова безсмислено, но, уви,  няма сили да разбере цялата тази безсмисленост. Пристъпва в безсмислената си стая и се оглежда безсмислено, сякаш търси някой, но това е безсмислено, защото е сама. Сяда на безсмисленото си легло и поглежда към безсмисленият си компютър. Съвсем безсмислено надига рамене и безсмислено въздиша. Протяга се и взема в ръката си безсмисления си телефон, отново поглежда и безсмилено сваля погледа си, натъжавайки се, към безсмисленият под. Изведнаж най-безсмислено става, взема лист и химикал и безсмислено пише нещо. После става и безсмислено скрива листчето под леглото си, но там има още купища безсмислени листи. Явно безсмислено крие написаните неща. Защо така безсмислено и тайно е това момиче?Изведнъж безмислено се прокрадва слънчев лъч и безмислено я погалва по челото. Момичето безсмислено се пита: ”Нима е вече утрин?” Безсмисленото слънце се показва над хоризонта и момичето разбира, че отново е прекарала поредната безсмилена нощ, пишейки безсмислени слова, не усетила колко бързо и безсмислено е минала поредната й нощ в  безсмислено търсене и безсмислено очакване.

© Диди Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • благодаря ти Таня понякога всичко около нас е наистина безсмислено,питам се защо сами му придаваме смисъл и непрестанно го търсим?
  • Толкова много смисъл има в тази безмисленост!!!
    Търсиш себе си , а това е най- смисленото нещо в този иначе безсмислен свят!
    Желая ти успех, Диди!
  • Като ти дойда на гости някой ден ще надникна под леглото ти!!!Нали знаеш къде е смисалът!!!!
Предложения
: ??:??