5.07.2019 г., 14:23 ч.

 Бисери от банковите салони - 16 

  Проза » Хумористична
916 5 14
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

     В банков салон влиза стар ерген, за да кандидатства за кредит. Веднага го насочват към кредитната инспекторка, която му предоставя комплект от документи, в т.ч. искане за кредит и декларация за семейно положение.

 Господине, моля Ви попълнете всички графи четливо, без задраскване, и моля Ви искаме да декларирате пълна информация, семейно положение, доходи, ползвани кредити.

     Клиентът попълва документите, като от време на време се замисля. Когато приключва с тях, инспекторката го изпраща на касата да заплати такса за разглеждане на документи и му обещава, че ще получи бърз отговор. На касата клиентът изважда голям портфейл и столевова банкнота да плати. След като си тръгва, в офиса настъпва работна тишина.

     Инспекторката започва обработката и въвеждането на данните в компютъра и на втората минута започва да се превива от смях.

Колежке, защо се смеете? пита касиерката.

Ела, да видиш какво е писал: Семейно положение „Идеално!“.

Амии... може, голям портфейл, столевова банкнота идеално семейно положение! смее се касиерката .

Но, той е несемеен, колежке!

 Е, за какво му е жена, ха-ха?

» следваща част...

© Таня Чардакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Привет, Валя! Благодаря ти за усмивката, с пожелания за хубаво лято и здраве на всички наши идеални приятели!
  • няма по-идеално
  • Радвам се, приятели, че харесахте този бисер, ще кача и другите, да се посмеем. Наденце, не давай Любовта си на кредит, само срещу Любов, аз бих поискала живот назаем, но друг някакъв, както съм го казала със стихотворението "Въпроси" пак тук. В този нещо не се получи! Георги, много хубава поредица, понякога чета инкогнито, иска ми се да имам много време да обходя и изчета всичко и бърз интернет. Всичко трябва да бъде записано, разбира се, то ще остане за тези след нас и това е смисълът - да се опише както е било. Поздрав!
  • Хубаво е да се събират тия истории. Аз го правя в От деня. Поп Минчо във "Видрица".
  • Благодаря, Танче! От думичката кредит имам алергия. Любов на кредит, пари на кредит...Стигат ми усмивките, с които ни даряваш!
  • Благодаря Ви, Наде и Петьо, че прочетохте и коментирахте. Та и аз за това се питам, дали не е бил шегаджия този наш клиент, или жените нещо са му сторили?! Пожелавам Ви само карти за отличници, за курорт, за екскурзия, за забавления, да не търсите кредитни продукти за лошо, а само за добро!
  • А за какво му е кредит тогава? 🍀
    По повод на кредитните карти: зависи от лихвения процент, аз не бих си взел кредитна карта, какъвто и лимит да ми предлагат, ако после трябва да връщам парите с голяма лихва, повече не 😊. Е, има и карти с по 1-3 % лихва, но за тях трябва да си отличник 😉
  • Благодаря DPP, идеалните май не разчитат на банките. Според клиенти, пътуващи често в чужбина, притежаването на кредитна карта било въпрос на добро състояние, но у нас не винаги е така . Дамите да се ориентират правилно !
  • Благодаря, Марианка, този наш клиент или е голям шегаджия, или е слушал редовно новините за банките през годините, трети вариант няма !!!
  • Че има ли пък нещо идеално
  • Благодаря Ви, Георги, Стойчо, за коментарите! Ето това се нарича "да докажеш на банката, че си надежден клиент" - положението трябва да е и-де-ал-но!!! Да си призная, Георги, и аз се смея само на този бисер, съвсем искрено! Стойчо, като се замисля и аз над този въпрос и стигам до извода, че е общочовешки! Ето защо Бог се е чудил над първоначалния си замисъл, дали да създаде жената, създал я е, за да има смисъл бюджетът на мъжа ... Поздрави, приятели!
  • Жената утежнява бюджета на мъжа...😉
    Но без жена... Има ли смисъл от бюджет?!
  • За първи път да се усмихна на някоя част от тази поредица. Но пък искрено )
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??