7.12.2018 г., 13:11 ч.

 Бисери от банковите салони - 2 

  Проза » Хумористична
942 2 9
Произведение от няколко части « към първа част

Ентусиазиран мъж, на средна възраст, се реди на касово гише в банка и държи ръкописно попълнена вносна бележка и пари в ръката си. Касиерката го пита:

- Господине, попълнихте ли бележката?

- Да.

- Но, Вие не сте попълнили графа „основание“, за какво внасяте тази голяма сума? Аз трябва да го въведа в компютъра!

- Ами, госпожо, пишете: „За повишаване на самочувствието ми на панагюрски зет.“!

» следваща част...

© Таня Чардакова Всички права запазени

От колекцията ми "Бисери от банковите салони" с поздрав към всички панагюрски зетьове!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви, Костадин, Стойчо, усмихнахте ме, дано всички зетьове имат късмета на панагюрските, то за това повечето панагюрки не ходят снахи, защото зетьовете по-бързо забогатяват така. Стойчо, много бюрокрация, много нещо, то не е леко и за двете страни, но постепенно се усъвършенстваме, компютрите изместват хората, важното е стандартът на живот в Републиката да не пада, за да останат клиентите тук, че да не ходят по другите държави. Поздрави от мен, и много самочувстие по банковите сметки Ви желая!
  • Ей, че люта бюрокрация! На петима работещи в България му досаждат с претенции за по-висока от неговата заплата един банкер, една секретарка, един социолог, една дама която предлага бърз кредит,един служител на реда, чиновниците от НАП,и една кохорта в графа"други"! И все пак Републиката успява да осигури гражданите със сносен стандарт на живот!😅
  • Големия ми син е кандидат панагюрски зет,да даде бог и той да внесе голяма сума в банковата си сметка.Усмихна ме Таня,поздрав.
  • Благодаря Ви, приятели! Събрала съм доста бисери, ще публикувам още някои избирателно! Радвам се, че Ви харесаха!
  • Животът ни поднася много забавни случки, в които понякога и ние участваме. Приятно ми беше да прочета.
  • И този е много сполучлив.
  • Къде ги Кри тези бисери? Весело е при теб. Носят радост редовете ти! Благодаря!
Предложения
: ??:??