8.12.2018 г., 18:04 ч.

 Бисери от банковите салони - 3 

  Проза » Хумористична
935 1 11
Произведение от няколко части « към първа част

Понякога, ако чакаш на опашка в банков салон, и слушаш комуникацията между служител и клиент, може да чуеш страхотни диалози, и да се чудиш дали случайно не си на друго място?

Диалог между красива служителка и клиент, който плаща на гише:

- Да Ви кажа ли, какъв Ви е остатъкът? – пита служителката.

- Да.

- 15*.

- Но как, аз все го намалявам, а той все ми се вдига? – недоумява клиентът.

- Господине, не е така, намалява Ви! – усмихва му се служителката.

- Как да не е така, като Вие все ми го вдигате, и миналия месец така ми казахте, аз ще Ви оправя накрая! – заканва се клиентът и се отправя към изхода.

___________________________________________________

/*Служителката има предвид 15 хиляди лева като остатък на кредита, а Вие какво си помислихте?/

» следваща част...

© Таня Чардакова Всички права запазени

 

С усмивка и поздрав!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Стойчо, много се радвам, че те усмихнах!
  • Наистина е смешно!😅
  • Благодаря ти, Георги, действително е така, смехът е най-доброто лекарство срещу жестоката (понякога) действителност. Идват празници, нека се въоръжим с усмивки, така ще е по-весело и ще понесем студовете по-леко. Поздрави!
  • Понякога, ако не вижда смешното, човек може да пукне в реалността...
    Хубаво...
  • Благодаря ти, Мариана! Радвам се, че ти хареса този бисер!
  • Благодаря ти, Слави, ще избера още някои за публикуване, да се посмеем. Поздрави!
  • Благодаря за смивките, много са свежи.
  • Вярно е, Безжичен, нашият език е невероятен, може би за това често се употребяват фрази като: "Какво искаш да кажеш?, Ти какво имаш предвид? , В смисъл?" особено последната фраза, сякаш езикът ни носи постоянно преносен смисъл и развива много подсъзнанието ни. За това българите са много чувствителни хора! Благодаря ти за усмивките!
  • Браво, много свежо... Страхотен е нашият език... Ако искаш да се многосмислен, няма никакъв проблем... Хи, хи, хи... ...
  • Разсмя ме, Валя, наистина случайно става така! Даже съжалявам, че късно се сетих да ги събирам тези бисери, има много добри попадения! Благодаря ти!
  • Танче, много са свежи бисерите, те обикновено така се получават в непринуден разговор.

    Помня подобен от ученическите години. В час по химия влиза колежката на нашия ппреподавател и го пита:
    - Колев, имаш ли ключ от съседната стая.
    - Имам - отговаря той, - но не ми става...
Предложения
: ??:??