28.05.2022 г., 11:00 ч.  

Благотворителност 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
787 0 23

Табелки ,,Образцово гето".

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Важно е да не си изчерпан.
  • Аз съм, малко употребяван девственик на 21 век.
  • Изглежда, че може да пиша на двама, трима в едно...
    Щ., нима жените лъжат...
    Ж., в 21. в. има ли...
    М., вече зная какво е форматиране. Ако досега видех, че след пращане е излязло не с моя избор, веднага правех повторения да стане моята воля. Извинявай, не е било нарочно, само не ми е ясно защо не е разрешено, пък има опция. Вече ще пиша без проверка как е излязло и опити за налагане. Утре ще пробвам и дано бързо отвикна. Ще прегледам има ли по-прост по рисунък, т. е по-четим шрифт, освен ако и това е забранено въпреки възможността.
  • Аз пък винаги съм честен, значи съм девствен.
    Опа, излъгах.
    Майсторе, като не се вижда нищо, подразва любопитството и мисля да публикувам точка.
    Едва ли някой ще я види в началната страница.
  • Хубав оксиморон.
    За форматирането и преформатирането мисля, че е ясно. Няма да одобря формат ,,Заглавие,, за целия текст. За вътрешно дублирано заглавие и подзаглавие може. Всичко форматирано с формат ,,Заглавие,, не излиза в списъците. Имам предвид, не се виждат началните няколко (4-5) реда, както е при формат ,,нормален,,. Надявам се да не хабим взаимно труд и време занапред.
  • Ако трябва да съм девствена, не съм жена Упс, исках да кажа, ако трябва да съм честна, но то е почти едно и също ха ха
  • Венко, никога няма да бъда не доброжелателен.
    А, г-жа Щураче е добра и технически грамотна жена.
    И Майстора е добър, въпреки, че понякога трие, но винаги помни изтритото.
  • Жабокът, добре ми е, че се обаждаш, дори ако престанеш да си доброжелателен...
    Майстора, срещу шеф не се рита, забелязах го, рекох си колко спорен е текстът ми да причинява редколегийни бури, другаде не членувам и само щях да загубя дата и парче такса за интернет. Мислех, че "заглавие" се отнася за заглавие. Използвам повече плътност и размер на буквите за улеснена видимост за мене. Ако е нежелателно, прати съобщение и мигом ще се откажа. Г-жа Щураче ми помогна с техническата страна.
  • Гето ми звучи, като "образцова благотворителност"
  • Венко, всеки път преформатирам твоите творби от формат заглавие 3 в нормален. Маркирам целия текст и го нормализирам. Тоя път неволно съм го изтрил. Видях, че съм одобрил празен прозорец и го отхвърлих, за да не го ,,четат,, в тоя вид. После написах таксата в отхвърленото, защото го бях запомнил. Той е само три думи. И отново го одобрих. Тия операции са се случили в рамките на пет минути максимум. Така мисля. Би трябвало да имаш две известия за одобряване и едно за отхвърляне между тях. Това е. Извинявам се за причиненото безпокойство.
  • Не искам да бъда забелязван, но пак стана обратно.
    Хубаво е да чуя, че съм човек, почти не се случва.
    И аз благодаря на нея.
  • Eee, добре че е Синьото цвете! Благодаря ти, Синьо цвете, че помогна на човека
  • За първите пречки сигнализирах накрай и навярно се помогна служебно безгласно. Зор е, че се случват на новак, който даже не ги е подозирал. За новите две бели може и да преглътна, никой не е виновен, че съм любимец на Дявола да ме трови цял живот, но няма да му се дам, на неговия инат противопоставям моето упорство.
    Не ми е ясно как и защо са създадени тези електрон-самиздатски сайтове, но не съм убеден в уместност на конкуренция сред области на духовност, т. е. не е ли по-добре да се намалят по брой чрез приятелско сливане за обща полза...
  • Не се ядосвай. Не е нещо необичайно в света, гъмжи от велики думи, но велики дела няма. Пълно е със състрадателност, особено тук, но когато някой се нуждае дори от съвсем дребна помощ, всички са глухи и слепи. Двама редактори бяха онлайн, двама, заедно с админа!
  • Много са ме гаврили, обичайно ще се примиря, може и така да остане, не чакам похвали, дотегна ми сайта, ще остана само заради предплатата...
  • Спокойно, случват се бъгове. Имай търпение
  • Странно е, че коментарите се появяват при хумореската в ЧАКАЩИ в профила ми, но тя липсва в ЧАКАЩИ в Библиотека...
  • Ако някой лъжеше, нямаше да го прави освен със същите аргументи. За мене19 лв. за месец кабелен интернет не е малко и идиотско е някой да ми пречи, щом ползвам само при вас, сезонно и паузно. Майстор е излишен, защото получих 6 пъти служебни съобщения за отхвърлено и прието.
  • Няма конспирация ха ха Трябва ти майстор
  • Писах ти го, но може да си вътрешна или някакви злосторници се правят на стара пушка пред заек. Ако можеш, помогни ми да го имам в списъка, щом само на мене не е достъпно.
  • Така, прочетох го, не случайно съм любимка
  • Това е целта ми, както ти обещах. Обаче как си го прочела - при мен го няма сред одобрени, но е в чакащи.
  • Саркастично. Много добре казано!
Предложения
: ??:??