23.07.2008 г., 14:28 ч.

Боли 

  Проза » Други
1059 0 2

                                                                      Боли

 

       Боли ме!!! Боли ме от това, което става! Сърцето ми се разпада. Остави дупка в него... Сякаш нож пронизва ме в нощта! Когато видя теб сега, мечтая всичко да е както отначало.
    Всичко радостно и пълно с добри дни! А сега какво? Болка и сълзи... Моля се за още малко време, за още малко обич!!! Сърцето ми тупти, но докога ще е така?! Животът ми се преобръща. Сълзите нямат спира... Болката расте и настъпва краят... Това е жестоко! Жестоко и сърцето ми се къса! Разпада се на хиляди парчета. Звездите светят, виждат се в твоите очи... Луната огрява лицето ти! Последната минута сякаш наближава. Прегърна ме ти и тук лентата спря да се върти. Всичко е черно! Всичко се разпада... До края остава секунда... КРАЙ. ЧАСОВНИКЪТ ВЕЧЕ НЕ ТИКТАКА... БОЛКА И МРАК... ВСИЧКО СИ ОТИДЕ!!!! Това беше краят!!!

                          

© Илианчето Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много боли наистина... особено, като е описано по начин жив. Поздравявам те за силата на думите, за чувството в редовете. Но пък знай, че ако не боли, не си живяла и тези думи никога нямаше да се родят...
    Поздрави!
  • много красиви и въздействащи думи!прочувствено...истинско...усещам го дълбоко в себе си...уникално...браво!!!
Предложения
: ??:??