11.08.2019 г., 15:52 ч.

 Бялата жилетка /по действителен случай/ 

  Проза
531 1 1
Произведение от няколко части
1 мин за четене

По наследство от дядо ми и баба ми имам част от къща в с. Жеравна. От малка през лятото прекарвах незабравими дни сред красивото планинско селце. От чардака на старата ни над 100 г. Къща се открива прекрасна гледка на юг към Стара Планина, на изток към Добромерица. Така се нарича боровата гора. Първото нещо, което се вижда в далечината, когато човек пътува или ходи пеша по шосето, което води до селото, е хълм, чийто връх е покрит с борова гора. След завоя на запад се разкрива селото със своите дървени къщи, с китни дворове и чист балкански въздух.

Почти всяко лято по време на отпуск прекарвам със семейството си незабравими дни. Почивката е пълноценна, приятна. Близо до нас има язовир с два басейна един над друг. Племенниците ми се запалиха по рибарството и още от деца често носеха по няколко рибки, а по-късно и цели килограми от тази полезна храна. Моят син не прихвана това хоби. Ние ходехме на разходка дотам заради спокойствието, прохладата и да берем билки.

Често ходехме и до по-далечни красиви места: стари чешми, връх Ветрила, Копанките на реката, където се къпехме като деца. След обяд ходехме на Добромерица.

» следваща част...

© Василена Т Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Бялата жилетка"? Това заглавие метафора ли е? А "По действителен случай"? Аз лично не видях разказана конкретна случка. Да не би при пренасянето част от историята да не е била пейстната? Или да се публикува на части? Иначе като увод ме заинтригува.
Предложения
: ??:??