29.11.2014 г., 21:15 ч.

България накъсо - 11 

  Проза
741 0 6
4 мин за четене

Не разбирам упоритостта, с която археолозите търсят гробове на вампири край Созопол, когато в конкурсите за красота има изобилие от прекрасни и живи екземпляри.

 

 

Ние българите сме като хлебарките. Откъдето и да ни наритат, продължаваме наВред.

 

 

Новият подбор на Бъзик Брадър - ALL SCARES... И веднага след последните влезли в къщата, първата реклама е за филма "От глупав по-глупав: Завръщането." Нямам какво да добавя, това илюстрира всичко.

 

 

Поетите изписаха хиляди стихове за прекрасната и тъжна есен. С нетърпение чакам зимата, виелицата и преспите, за могат хората да си отдъхнат и да започнат пак да ругаят на воля пътните управления. 

 

 

Из мрежата циркулира един клип, в който храбра котка пропъжда крокодил. Искам да попитам, къде беше тая котка, когато избираха наша представителка за световния конкурс за красота?

 

 

Капитанът на футболните национали Попето удавил в бутилка уиски мъката си от равенството с Малта. Мъката не е виновна, Попе, защо давиш нея? 

 

 

Белих си лук за салатата, когато на вратата се звънна. Съседката искаше нашата ютия, понеже нейната изгоряла и като ме видя такъв "просълзен", ме попита:
- И ти ли гледаш В*П Брадър? 

 

 

Поздравявам нашите футболни национали за страхотната игра... на дансинга на известен столичен клуб, след мача с Малта. 

 

 

Струва ми се, че на нашите футболисти трябва да им дават не допълнително време на мача, а допълнителна минута мълчание...

 

 

Хората по Света толкова изпростяха, та няма никак да се учудя, ако някой седейки в изповедалнята на католическата църква попита духовника :
- Отче, ти Биг Брадър ли си? 

 

 

Гражданье, в приказките Снежанка не е име на салата! 

 

 

Ресторантската версия:
"Снежанка" и седемте кюфтета.

 

 

Пак не сте разбрали правилно: Правителството се кани да въведе от 2015-та година задължително глаДуване.

 

 

Какво мисля за кабинета в песни :
Взеха се с такъв "Огън от любов" /Васил Найденов и Силвия Кацарова/, сега са вече "Видимо доволни", но ми се иска да ги поздравя с "Довиждане" на Сигнал, защото не вярвам, че ще преминат успешно своята "Адаптация". Няма да стигнат твърде "Високо" /ФСБ/. Всеки от коалиционните партньори ще поеме по своите "Непознати улици" и за Народа ще остане горчивината от "Играта свърши" /на Атлас/. 

 

 

Има следните типове хора в България:
1. Тези, които имат общи интереси - наричат се престъпници.
2. Които обслужват чужди интереси,  освен своите - това са политици и депутати. Понякога е трудно да ги различиш от тип 1, понеже профил 1 и 2 често са твърде близки, или се сливат в един общ.
3. Такива, които страдат, заради интересите на 1 и 2 – наричани за краткост  Народ.

 

 

Особености на българската роднинска любов:
Българинът споменава изключително често чуждите майки, а дори не се сеща да звънне на своята и да я пита как е...

 

 

Мисля си: новият треньор на националния ни футболен отбор, трябва да има качества на чудотворец - полагайки ръце върху играчите, да успее да ги възкреси...

 

 

Обобщен социален статус на българина /по Ботев/:
Жив е той, жив зян е...

 

 

Накратко за пътната обстановка в страната към днешна дата:
БЕЗПЪТИЦА.

 

 

Много хора харесват Джак Спароу. Лично аз предпочитам Джак Даниелс.

 

 

Истинската демокрация ще дойде, когато си отиде тази.

 

 

Горкият Дядо Коледа. В бързината забравих да му напиша, че зазидахме комина и сложихме климатик...

 

 

Ако всеки си намери мястото в живота, ще настане голям скандал, понеже доста хора няма да поискат да отидат на такова, където ще им се наложи да работят...

 

 

Понякога пластичните хирурзи са милостиви към фолк певиците, манекенките и известните жени, защото не използват пластичен взрив в корекциите, които извършват.

 

 

Свършиха ли вече конкурсите за красота, да излизам от скривалището?

 

 

Искам частично да разрешат домашното насилие, за да мога поне вечер да пребивам съвестта си преди лягане.

 

 

Хороскоп за жени за периода до Коледа:
В чувствата си ще бъдете раздвоени, умът Ви ще бъде раздвоен, но най-вече ще Ви бъде раздвоен езика.

 

 

Дръж се, Кризо, малко остана до края... ни!

 

Кирето,  01.11 – 28.11.2014 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави Вики и на Теб Миночка! Наистина се замислям за един пиперлив цикъл от хумористични забивки за хората, които бъркат безнаказано в държавната каца с мед.
  • Поздравче за живото и бодливо остроумие и подкрепям идеята на Анита
  • И аз подкрепям идеята за наръчника,отдава ти се и си заслужава, да го направиш!Харесах написаното!
  • Благодаря ТИ, Анита!
    Даваш ми хубава идея за депутатския наръчник. Малко ми трябва още да се навия съвсем и ще го спретна като едното нищо.
    Поздравче!

    Сър Димитри,
    губя се, братко, като калпава пара, но все някой ме вади от калта, излъсква ме и ето ме пак на тезгяха като разменна монета в паричния поток на Животеца. Всичко е една безкрайна и забавна търговия, която въртим със себе си.
    Поздрав! И наздраве!
  • "Горкият Дядо Коледа. В бързината забравих да му напиша, че зазидахме комина и сложихме климатик". Пак си... уникален!!!
  • Трябва да издадеш книжка " Наръчник на депутата в България накъсо", само не знам дали тогава няма да се окаже, че ръцете са им твърде къси, да посегнат към нея, след толкова много удължаване, да бъркат в кацата и да се облизват. ;

    А това много ми хареса:
    "Поетите изписаха хиляди стихове за прекрасната и тъжна есен. С нетърпение чакам зимата, виелицата и преспите, за могат хората да си отдъхнат и да започнат пак да ругаят на воля пътните управления. "

    Поздравявам те за написаното!
Предложения
: ??:??