13.03.2014 г., 17:21 ч.

България накъсо - 9 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
966 0 1
5 мин за четене

Докато се опитва да изпревари другите, българинът  яко се минава като подминава себе си...

 

На международна сцена се очакват с интерес изявите на новата прогресив и агресив рок банда KRIM THEATER.

 

 

Представяш ли си, ако Хан Крум, след като бе изкоренил лозята, да беше разрешил на войската да пуши трева!

 

 

Понеже всички крещят до припадък "Истината е във виното!, 

Истината е във виното!", искам да попитам, чия истина е там - тази на алкохолика, тази на ценителя, или тази на изтрезнелия. 

 

 

За да напипаш пулса на своето време, трябва да знаеш къде да бръкнеш.

 

 

Напоследък много се боя от едно нещо - да не се възгордея, че съм българин...

 

 

Правописни грешки в дипломацията:
Скоро ще изпушим /от/ Дулата на мира...

 

 

Подозирам, че не българският, а езикът на омразата, ще стане официален в България...

 

 

Колкото повече бистрят политиката, толкова по-мътна става...

 

 

Бях отбелязан в снимка на личната си карта. Заедно с още трима други. 

 

 

За България е от изключителна важност къде ще се проведат следващите борби за мир...

 

 

Преработена версия на роман на Жул Верн, отнасяща се до кредитирането в България: "20 000 лева под водата"...

 

 

Политико-земеделско прозрение:
Как да мелим брашно заедно, когато вместо плевелите, изкореняваме пшеницата?

 

 

Какво мисля за нашата държавна политика:
Пак сме откъм грешната страна при секса...

 

 

Мисля си: "понятието атакуващ ръб" не е част от аеродинамиката, по-скоро подхожда на определение за централен нападател от български футболен отбор. 

 

 

Може и след качулка да последва дъжд. От куршуми.

 

 

Най-важната стъпка да станеш Човек, е тази - първо трябва да се изправиш.

 

 

Българинът пие така, че  не оставя: следи, отпечатъци и наследници.

 

 

Всички сме опитни зайци до мига, в който разберем, че всъщност искат да ни направят на маймуни. 

 

 

Политическа интерпретация на тема изкуство:
- Салвадор Дали ?
- Не знам Дали ще е в Салвадор, може първо да е в Каракас....

 

 

Сънувах ултра як кошмар: Пинк ФРойд.... 

 

 

Българската политическа версия на "Матрицата" - "ПренаВеждане".

 

 

Не се гаси това, дето не пали:
Ако нищо не е в състояние да Те запали по нещо, значи нещо си угаснал.

 

 

Току що ми светна как ще постигнем истинско щастие - отстраняваме истинските нещастия и готово! 

 

 

За разлика от българите, Смъртта гледа да те закопае, без да влага в това личен мотив. 

 

 

Българинът хаби най-много нерви, когато трябва да дава пари. Когато има да взема пари, най-много нерви хабят тези, които му помагат да го направи. 

Медицинската версия за депутати:
"Три/бе/стан и Изолда".
Преди употреба, прочетете либретото! 

 

 

Когато няма с кого да пие и да се направи щастлив, българинът използва системата "Направи се сам". 

 

 

Преговорите за мир често приличат на секса - започват обещаващо и свършват зле някъде по средата. 

 

 

Светлината няма нужда от тунел, за да я видиш. Само българските политици така и не го разбраха...

 

 

Дори светлото бъдеще се отдалечава от нас, със скоростта на дерайлиралия в тунела български влак...

 

 

Най-добрите ни актьори и най-добрите ни сценаристи живеят в различни светове. Лошото е, че тези светове нямат допирни точки. 

 

 

Нов прочит на Дан Браун:
"Шифърът на Леонардо. Ди Каприо... 

Сега се сетих за нов прочит - МайДан Браун - "Ад"...

 

 

Българската мечта прилича на самолет, на който му свършва горивото, а диспечерите от контролната кула в реалността му подават погрешни координати за кацане. На летище, което не съществува...

 

 

Какво иска от нас българският политик:
Да /се/ изчистим /от/ България за един ден.

 

 

Абсолютната власт изисква перфектните роби. Именно затова, Светът не е добро място за живеене в момент, когато господарите тръгват на лов за свободни хора...

 

 

Гледам рекламите за почистване на зъбите и устната кухина, та се сетих: нитроглицерин - най-експлозивното почистване на устата!

 

 

Само какво нещо е футболът в България - едно нищо... 

 

 

Голлиния, това е тънката червена лентичка търпение, която те дели от удоволствието, държавата да ти вкара един страшен гол...

 

 

Гледах първото издание на едно тв шоу и стигнах до извода, че приликата между изпълнителите и реалните музикални персонажи е като две капки. Под вода... 

 

 

Вчера българската фрегата "Дръзки", румънските кораби и американският им голям брат "Тръкстън" не излязоха в открито море за планираното съвместно учение поради лошото време. Руските моряци от Северния флот видяха съобщението в българската преса и едва не изпопадаха от смях по заледените мостици на своите кораби при  минус 25 градуса и убийствен леден вятър. 



P.S. Така е, войните трябва да се водят при минимум стайна температура, при сухо време и пълно безветрие. 

 

 

И в крайна сметка, ABV блокирана партия ли е, или хакната електронна поща?

 

 

Стъпвам тихо, на пръсти и гледам да не вдигам шум. Но много ми пречат крясъците на онези, които пълзят и по чиито ръце вървя. 

 

 

Сериозно се замислям, дали не е време, да започна да се замислям по-сериозно... 

 

 

В България се експериментира нов метод за справяне с глада – можеш да ядеш бой по всяко време, дори да нямаш апетит.

 

 

Съдейки по последните прояви в нашата и в световната политика, ми се струва, че гласът на Разума заприличва на засечен сигнал за помощ, който се отдалечава от нас и става все по-слаб и по-слаб...

 

Нека Акълът бъде с Теб!
Кире Уан Кеноби

 

Кирето, 07.03 – 13.03.2014 г., Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Точни попадения! Беше ми приятно! Поздравче и от мен!
Предложения
: ??:??