9.11.2022 г., 13:39 ч.

Чадър в небето 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична
309 2 3
2 мин за четене

                                                                       "Вземете си моля чадърче със шарки!..."
                                                                                                           из детска песничка
               
    Hello, Ladies and Gentlemen! Е, не съм цветен. Аз съм черен, мъжки, делови чадър. Поздравих ви на английски, понеже това е родният ми език. Колко тематично! Направо звучи като клише! Учудващо здрав съм - щом служа вече години наред. Невероятно, но факт! Забелязали ли сте какво се случва, когато завали? От всички кошчета за боклук стърчат по няколко дръжки на мои събратя. Най-вече от тези, които са до автобусните спирки. Демек: "Качвам се на автобуса и тази бракма повече няма да ми трябва!..." Но понеже моят собственик си пада малко нещо Плюшкин, в дома му се търкалят по закачалките поне 5-6 такива, които отдавна са за боклука. Аз обаче, все още държа фронта.
 Изобретили са ни навремето китайците. Както и много други неща, естествено. Те ни и произвеждат основно. Че кой друг?! Но не и мен. Има такъв виц: "Ако едно нещо не е произведено в Китай, значи е менте!..." Аз явно съм изключение. 
 Тежка е съдбата на чадъра! Дъжд, сняг, град, слънце - трябва да си универсален войник. Винаги на пост, готов да служиш! До последната спица!...Неслучайно ни е посветила известна своя песен популярна певица. 
 

  Ето и поредният дъжд, т.е. порой. Все едно ще настъпи Потоп № 2! Тъкмо спря и аха-аха да изгрее слънцето, като задуха един вятър!...Толкова силен, че направо със собственика ми ни вдигна от земята и ни понесе все по-нагоре и по-нагоре. Дълго летяхме - незабравимо преживяване! Това приключение беше като светъл слънчев лъч в еднообразното ни и сиво ежедневие. За стопанина ми - от вкъщи на работа, от работа - вкъщи; за мен - от закачалкака - навън, после, като изсъхна - пак на закачалката. И така - ден след ден, година след година...
 Когато вятърът утихна, се приземихме на един облак. Каква панорама, каква гледка, какво чудо на чудесата! Но собственикът ми зяпа каквото зяпа - явно бързо му омръзна. Както е казал известният лирически герой: "Какво да му гледам на света - хора, къщи, салтанати..." Че и моят човек - извади си лаптопа и започна да работи. " Едно си баба знае - едно си бае!"  Страшен сухар! Ако беше някоя млада жена, например, то щяха да са селфита, щяха да са съобщения и разговори с приятелки. Всички „кифли“ по градове и паланки щяха да й завидят! Снимките й в облаците щяха със скоростта на светлината да обиколят социалните мрежи. На които щеше да е обезателно с премрежен поглед, един тон червило, пудра, фон дьо тен, спирала; с голи рамене и дълбоко деколте. Или направо дибидюс! Но обезателно с плетена шапка с една или две папули на главата - че горе в облаците голям студ, голямо нещо!...А до нея отстрани - разтворен да съхне естествено нямаше да съм аз. Щеше да е някой мой събрат в бежова гама, или в ярко розово с дантели и фльонги по него. Естествено и той щеше да е влязъл в някои от кадрите...
 

  ...Това е засега от мен. Все още сме високо в небето. Не знам за собственика ми, но на мен никак, ама никак не ми се връща обратно на Земята! Кога друг път ще ми се случи да се разходя в облаците?! Но колкото и добре да живееш, все някога ти се налага да се завърнеш у дома!...Goodbye! 

© Радослава Антонова Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Фентъзи »

11 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви много и на двамата!
  • Успех, Радослава!
    Съжалявам, но вече дадох глас...
    Въпреки че съм обикновен зрител на чадъри и други аксесоари, които увлекателно разказват приказки!😍
  • Обичаш пътешествията в облаците, .
    Желая ти успех!
    Поздрави!
Предложения
: ??:??