8.04.2008 г., 7:46 ч.

Чудовище 

  Проза » Други
1343 1 3
1 мин за четене
Как те мразя!!! Май ме караш да лазя?! Мислиш си, че не мога без теб. Но там е твоята фатална грешка. Не мога да продължавам така да се хабя във фалшиви връзки без бъдеще. Мислиш си, че като си перфектна няма да те оставя. Една оставих като теб и теб ще оставя. Сигурно си си мислела, че никога няма да го направя, но изненада - аз не съм вече като другите - да чакат да бъдат оставяни в самота. Време е да видиш през какъв път съм минал, а аз да си върна част от моето разбито сърце. С твоето надменно държание, което няма никакво покритие, показваш колко глупаво може да изглежваш, че чак навеждах глава... И колкото по-добре се държах с теб, ти ставаше все по-надменна с мен. Казват: "Човек не може да твърди, че се е влюбвал, щом не обожава недостатъците на ближния..." Ами, опитвах се, но твоите са прекалено много. Просто ме пусни да си отида.
И един ден се срещнахме случайно, месец след раздялата ни. Беше много се променила, приличаше на мен вече по болка. Попитах те: "Как си?", а ти ме погледан право в очите и ми каза: "Добре" и че бързаш за някаде. Но аз видях това, което си мислише, че не видях - една малка сълза, която едвам се проронваше. Съжалявам, че те нарананих, съжалявам, че съм такова чудовище.

© МиТаКк Митев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кратко и пропито с чувства : ) Е, и на мен ми се случи същото, даже и аз я срещнах точно след месец, много странна работа. Общо-взето, преживял съм го това. Само някой, който е минал през това, знае за какво става въпрос. Обаче тя се върна при мен след това, може би това е разликата между мен и теб... И все пак, да, наистина боли :/
  • Според мен, за да бъде една връзка истнска никога не трябва да приемаме човека до себе си за даденост, но за съжаление това сякаш е доста срещан проблем в днешно време...може би, защото винаги нещо не достига или защото любовта не е достатъчно силна...
  • Въобще не си чудовище. Просто след като сте скъсалитя е осъзнала какво е загубила наистина и страда. Ти не си чудовище, ти си постъпил добре спрямо себе си, поне аз така смятам.И аз бих постъпила така, стига да не боли чак толкова и да изоставя човека до мен. Истина е, че такива хора,които се смятат за перфектни,летят в облаците и чак когато загубят нещо падат долу на земята и тогава ги боли...
Предложения
: ??:??