3.04.2014 г., 21:33 ч.

Чувства и време 

  Проза » Други
605 0 1

Аз съм човек. Човек като всички останали. Имам нос, уши, уста, кожа, съзнание, психика, чувства. Ям, спя, живея, чувствам, плача, смея се, ревнувам.

А какво са чувствата?

Дали е възможно те просто да изчезнат?

Защо плача? А защо се смея? А защо ревнувам?

Чудите се защо задавам толкова много въпроси? Защо? Защото животът ни е един голям въпрос, на който всеки ден търсим отговор.

А времето ни погубва. Времето минава бързо, дори в момента когато четете това живота ви тече. Затова трябва да го изживеете пълноценно, красиво, истински. Когато плачете, не взимайте решения и не прощавайте, когато сте щастливи. А какво е прошката? Прошката трябва да се заслужи. Трябва да имаме сила и воля за да простим грешка. Но всички хора сме грешни. Всички сме имали чувството, че сме безполезни. Но не е така, вие сте специални! Всеки един от нас е специален и уникален! Всички сме изживяли несподелена любов, загуба, предателство. Краят е близо, живейте сега, защото ВРЕМЕТО лети.

© Мъченик на Изкуството Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Интересно философско разсъждение, но мисля, че можеш да допишеш още много.
Предложения
: ??:??