22.07.2011 г., 9:19 ч.

Цигара? 

  Проза » Еротична
2438 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Погледът му се стичаше по нея. Бавно изучаваше извивките на тялото ù. И макар че виждаше това, не ù пречеше, даже напротив - забавляваше я. Поемаше дима от цигарата в уста и видимо се усещаше насладата ù от това. По филтъра оставаха бледи, кърваво червени следи от червило. Гъста мъгла скриваше лицето ù за секунди, а след това пак можеше да се взира в нежно кафявите ù очи. При всяко вдишване на тази отрова виждаше пищната ù гръд и усещаше трепета на сърцето ù отдалече да го привиква. Приближи се към нея, а тя докосна устните му с пръст, сякаш бе картина, а тя художник, рисуваше чертите на лицето му, но той не издържаше, не му се играеше и затова с ръка я прилепи до себе си и тя усети възбудата му. Дъхът за миг ù спря. Гледаше го с детска невинност в очите и се усмихваше закачливо. Не чака дълго и почна да впива устните си в тялото му - жадно. Събличаше го бавно, все едно бе пъзел, който търпеливо искаше да нареди. Докато си играеше с нокти по гърба му, той плъзна ръката си по гърдите ù, тялото ù се изви и започнаха да дишат учестено. Ръцете му нежно си играеха с тялото ù, устните му обхождаха всяка част от нея. Желаеше да я чуе как се моли. Без да разбере, ръката му се озова на слабините ù, пръстите му я галеха, точно както ù харесваше. Разкъса оскъдните ù дрехи и я вдигна, притисна я на колоната. Изненадана от силата му, се усмихна и след секунда простена. Усещаше го нежно да се плъзга в нея. Беше точната доза от грубост и нежност, точно тази доза я караше да трепти в ръцете му, всеки път щом го усещаше да я изпълва. Крещеше в екстаз. Ръката му обхващаше гърдата ù, хапеше я и я целуваше. Беше я притиснал, така че да не може да мърда, а само да трепти. Държеше ръцете ù, обичаше чувството да доминира. Изваждаше члена си, играеше си с нея и пак проникваше, сякаш просто искаше да чуе стона, да усети изцяло възбудата ù, искаше да я държи дълго на върха, а тя не издържаше, прехапваше устните си до кръв. Стихваше покорена, крещеше разярена. Тогава го усети да се притиска по-силно към нея и усети края, трепереше цялата. Никои не бе ù доставял такава наслада.
Усмихнаха се глуповато, облякоха набързо това, което беше останало от дрехите им. Гледаха се все така невинно... 

- Цигара?...

© Апокалиптикс А Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??